M
Mikä voisi olla?
Vieras
Nyt olen 25v ja siis tilanne se etten pysty oikein sosiaalisiin tilanteisiin, muutoin kun että jos tiedän ettei tartte olla naamatusten kenenkääm kanssa, esim joku kahvipöytä-tilanne,ruokailu ym. Punastelen ja menen todella hämilleni, tulee kummallinen leijuva,pyörryttävä olo ja pakko päästä tilanteesta pois.En halua että kukaan katsoo mua tai mun tekemisiä, tuntuu että mulla olis silmät selässäkin, eli että mua tuijotetaan kummiskin ja että mä oon outo. Kädet voi alkaa vapisemaan jos joku kattoo tai luulen että kattoo ja olo muutenkin epänormaali koko ajan . Mä en jaksa tätä enään. En ole opiskellut ammattiakaan itelleni tästä vaivasta johtuen. Olisko mitään sellasia ammatteja missä ei tarttis istuu missään pöydässä yhtä aikaa,kun en mä kuitenkaan saa tätä oloa ikinä iteltäni pois mikä mussa jyllää. Kaiken päivät vaan mietin ja murehdin tätä asiaa kun mulla ei ole koulutusta ja töihin olis pakko mennä joskus kummiskin. Hävettää kun kysytään että mikä's oot ammatiltas.Kaikki muut porskuttaa eteenpäin. En sääli itteeni vaan tää ahdistaa niin kovin.Haluisin NIIN PALJON olla normaali niinkuin muutkin!
Mistä tällanen oireilu kertoo ja sanokaa pääseekö tästä eroon ihan varmasti? JA MITEN?
Mistä tällanen oireilu kertoo ja sanokaa pääseekö tästä eroon ihan varmasti? JA MITEN?