Mikä mulla on,kertokaa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ihan levoton olo koko ajan,palan tunne kurkussa.
Kädet välillä hikisen kylmät ja nihkeät.
Oksettaa ja välillä tulee sellainen kauhea kuoleman pelko.
Välillä jäsenet tuntuu raskailta ja voimattomilta.
Koko ajan tutkin itseäni,kokeilen joka paikkaa että mihin sattuu ja nyt minä olen löytänyt jo itseltäni tuhat sairautta.
Kuukaudessa on tullut ihan outo olo,lenkille en pysty lähtemään.
Mies käy kaupassakin puolestani kun en pysty.
Kaiken aikaa vaan henkisesti ahdistunut olo.
Sekoanko minä?

Et, sulla on paniikkihäiriö tai kilpirauhasen liikatoimintaa. Ihan normaalia! Yleislääkäriltä saat lääkkeet paniikkiin jos ei mene itsestään ohi. Joskus stressi voi mennä liian pitkälle ja voi syntyä paniikkihäiriö. Sinuna kuitekin kävisin otattamassa kilpirauhaskokeet.

Ahdistuneisuus tai paniikkihäiriöstä johtuvalta paniikkikohtaukselta kuulostaa, mun äidillä on paniikkihäiriö ja mun miehellä ahdistuneisuushäiriö, joten tunnistan ainakin oireet.

Käy ihmeessä lääkärissä, että saat lääkkeet jotka helpottaa sun oloa.

ja samaa tulee täältä...paniikkihäiriö...itselläni on..ja on myös lääkitys ja kohtauksia ei ole tullu...en edes muista koska..mee lääkäriin...ja saat kunnon lääkkeet ja voit jatkaa "normaalia" elämää...hyviä jatkoja sulle :hug: :heart:

Minulla on kuules aloittaja ihan samat oireet kuin sinulla.
Olen itseltäni todennut jo paniikkihäiriön useampi vuosi sitten.
On aikoja kun elämässä menee hyvin ja kohtauksia ei tule.
Nyt kuitenkin olen taas niitä saanu,selkäni on ihan jumissa ja samoin niskat ja ne vaikuttavat minulla siihen että kohtauksia on päivittäin.
elämä tuntuu kääntyneen minua vastaan,miksi niin positiivisestä ja iloisesta ihmisestä tulee tälläinen, huomenna menen lääkäriin ja toivon saavani lääkkeet,koska pahinta kohtauksissa on että tuntuu että sydän lähtee kun se hakkaa niin lujjoo ja kova kuoleman pelko,luuleen että pimahdan :/

Moi moi ap ja Haidy.
Ihanaa kuulla etten ole yksin.
Jokainenkin pieni kolotus tuntuu että nyt olen vähintään kuolemansairas.
Jokainenkin pikkiriikkinenkin vaivantunne aiheuttaa pelon että mikä mulla on.
Olen käynyt vaivojeni takia lääkärissäkin mitään ei ole kuitenkaan löytynyt.
Ja kun nuita vaivoja tuntuu että on vaikka ja kuinka. Se palakin löytyy kurkusta.
Olen kyllä itsekseni miettinyt että kaikki tämä vaiva lienee pääni sisällä, mutta en ole osannut siitä lääkärille vielä puhua.

Pienikin asia voi saada aikaan minulla ahdistuskohtauksen, onko se sitten paniikkihäiriötä vai mitä.

Välillä tässä meni jo hyvin, tänään on taas tuntunut siltä kuin kaikki maailman murhe kaatuisi minun niskaani. Tuohon niskaan joka jo valmiiksi on järjettömässä kunnossa kun se on NIIN jumissa.

Eli kaiketi näillä on siis yhteyttä, kun tekin mainitsette niska/selkäsäryt.

Tänään minusta tuntui kuin kyynärtaipeeni olisi tulessa, kai tuo jumi hiipii jo käsivarsiini.

No jospa minä sitkuttelisin ahdistuneisuuteni kanssa vielä pari viikkoa jolloin minulla on taas lääkäriaika ja jospa saisin sitten puhuttua sielläkin tästä...

Yhteistyössä