Mikä mulla on? Oon koko päivän nukkunut ja aina vaan väsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikeko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikeko

Vieras
Heräsin 10.30 ja pari tuntia olin hereillä, siitä asti olen nukahdellut kokoajan ja aina herätessäni olen niin väsynyt, että on pakko alkaa nukkumaan uudestaan :(

Nyt heräsin 2h unilta ja vielä vähän on unenpöpperöä, mutta en aio enää mennä nukkumaan

Eilen menin nukkumaan klo 01, eli en edes valvonut kovin myöhään

Voi olla kaamosmasennuksen poikanen. Mene pihalle valoisaan aikaan sädettämään käpylisäkettä niin kohta akkusi pörrää taas ;) Ja toisaalta...mukavahan se on koisata kun voi!!

Kannattais varmaan käydä ulkona tekee jokin pieni lenkki, ei muuten väsytä sen jälkeen. Toki väsyttää jos nysvää koko päivän sisällä eikä näytä naamaansa ulkona.

Viimeksi kun olen ulkona käynyt, siellä oli valoisaa :o

joo, en voi olla raskaanakaan, kuten joku ehdotti. Ihan on sellainen krapulaolo jotenkin, siis väsymyksen takia, en ole koskaan muulloin nukkunut tälleen :o ehkä mulla sit vaan oli myötätuntokrapula kun katselin toisten juomista :D

Minulla on tuota väsymystä ollut jo pari kuukautta. Raskaana en ole ja vuosi sitten oli sama juttu joten littyy varmasti pimeyteen ja valon puutteeseen. Mun piti ostaa itselleni kirkasvalolamppu, mutta nuukuus iski.. Ehkä sitten ensivuonna.

Yhteistyössä