Mikä mulla on :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
oli eilen niin kipee maha että meinas taju lähtee.
Eilen päivällä huomasin että tuli sellainen vatsaan vihlovakipu(samanlainen kuin supparit tai alkais kunnon sontatauti) sellainen että vatsassa kiertää ilma ja sattuu ihan pirusti.
No illalla alkoi sama ja kesti pitkälle yöhön asti.Maha ei mennyt sekaisin kuitenkaan vaikka kipu samanlaista.
No tein havainnon että olen kumpaakin kipukohtausta ennen syönyt jurgurtit..tai no pari tuntia ennen kuin kipu alkanut,voiko olla ettei sovi mahalle?
Eka aamulla luulin että johtuu nicorette tuotteista,mutta kun en illalla ollut niitä yhtään ottanut ja aamullakin vain 2 niin ei se niistäkään.
Mä en tajuuu mikä mun mahassa oikein on :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
jospa sä olet pitänyt taas niitä "syömättömyys" päiviä, ne ei varmasti sovi minkään nicoreten kanssa yhteen?

JOO EN OLE PITÄNYT! |O myymä voi vaikka todistaa että eilenkin olen syönyt ihan kunnolla töissä :saint: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
jospa sä olet pitänyt taas niitä "syömättömyys" päiviä, ne ei varmasti sovi minkään nicoreten kanssa yhteen?

JOO EN OLE PITÄNYT! |O myymä voi vaikka todistaa että eilenkin olen syönyt ihan kunnolla töissä :saint: :D

no sitten ei varmaankaan siitä. hmm. ei kyllä tule mieleen muuta. paitsi ne menkat, mutta ne sä varmaan tietäisitkin?

Alkuperäinen kirjoittaja leobard:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja leobard:
jospa on umppari tulehdus?? alkaa yleensä epämääräsillä vatsakivuilla....

mutta eikös maha olis kipee painellessa jos se olis umppari?

ei välttämättä heti alkuun. saattaa olla useemman päivän kipee ennen kun yltyy ihan kauheeks....

voihan paska,toivottavasti ei oo umppari.Mä pelkään ihan sikana aina jos on maha kipee että umppari menee :ashamed:

Täytyy vissiin katella tätä oloa ja jos ei helpota mennä lääkäriin.Ärsyttävää vaan lähtee rahaa noita muksuja mukaan ja viel ku poika on kovassa kuumeessa :(

Mä oon just vatsataudin takia kotona ja mulla oli eilen illalla samanlaisia kipuja. Eli maha ei menny sekasin, mutta mahaan koski ja mahassa kiersi välillä niin entä varalta ryntäilin vessaan useammankin kerran, mutta ei sieltä mitään tullut. Aamulla olin oksentanut pari kertaa.

Onko sulla ollu etovaa oloa? Ettei olis sitten tätä samaa tautia kuin mullakin..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mä oon just vatsataudin takia kotona ja mulla oli eilen illalla samanlaisia kipuja. Eli maha ei menny sekasin, mutta mahaan koski ja mahassa kiersi välillä niin entä varalta ryntäilin vessaan useammankin kerran, mutta ei sieltä mitään tullut. Aamulla olin oksentanut pari kertaa.

Onko sulla ollu etovaa oloa? Ettei olis sitten tätä samaa tautia kuin mullakin..

ei kyllä okseta yhtään...ellen sitten oo tulossa kipeeks.Meillä jyllää toi kuume lapsilla ja itelläänkin on ollut tässä ihan flunssan oireita ja kylmä eilisest lähtien mutta harvemmin olis maha noin kipee ku eilen :$

Jos sulla on ollut vaikka kysta munasarjoissa? Mulla oli joskus ja sen lisäksi, että aiheutti kaikenlaista kipua tärinäkivusta kunnon jomotukseen monta kuukautta, oli muuten PIRUN kipeä kun lopulta puhkesi menkkojen aikaan/jälkeen.

Yhteistyössä