Mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pipi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pipi"

Vieras
Viime yönä valvoin ja itkin tosi kovien vatsakipujen kanssa aamuyölle. Meinasin, että jos ei aamuun mennessä helpota, ni sit lekuriin. No, aamuyöllä sain sit unta ja nyt on semmonen kalvava, pieni kipu mahassa, ja jotenki huono olo. Ei okseta, enkä oo ripulilla. Mietin yöllä, että vatsatauti iskee, mutta ei se sitä sit ollukkaan... Mitähän vois olla? Ikinä en oo ollu yhtä kipeä, paitsi synnytyksessä. Ja siitä nyt ei kyllä oo kyse. :)

Nyt edelleen jomottaa, mut lähinnä semmosta tasasta jomotusta. Ei kovaa. Saas nähä miten yö menee... Päivällä hetken oli kipeempi, mut se oli vaan hetken. Onko ajatuksia mitä vois olla?

Eniten ehkä ylävatsassa, navan yläpuolella. ei kuitenkaan paineluarka tuntuis olevan. Ja kohdun kohdalta myös arka, mut menkat menossa, ni johtuu siitä. Just muistin, et oli varmaan yöllä kuumettaki, ku palelin niin hirveesti vaikka tumppasin ekstra vaatettaki. En kyllä siinä mielentilassa hoksannu mitata.

Mulla oli juuri tuon kuuloista kipuilua kesällä. Ihan JÄRRRKYTTÄVÄ kipu. Kesti monta päivää ja olin kipeämpi kuin synnytyksessä. Diagnoosi (arvaus) oli viruksen aiheuttama vatsan alueen imusolmukkeiden tulehdus. Siihen ei valitettavasti ole varsinaista lääkettä. Mulla helpotti hetkeksi kun laitettiin jotain "huumetta" suoraan suoneen, kun olin jo monta päivää kärsinyt, Kipu kylläkin palasi siten vielä, mutta ei ihan yhtä pahana.

Yhteistyössä