MIkä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Mulla menkat tulee jatkuvasti.. niissä ei oo minkäälaista "säänöllisyyttä". Viimeksi olivat kolme viikkoa sitten ja taas. Ennen oli kuukausi väliä. Mitä tää voi olla? En oo raskaanakaan, ku testinkin tein ja aattelin et jos sattuisin olemaan ja se on laittanut kroppani sekaisin. *hajoon*

hormonit sekasin.. syötkö/oletko syönyt pillereitä viime aikoina? laihtunut paljon? stressannut?
En osaa oikein muuta sanoa, itselläni oli ainoastaan imetysaikana sekasin kierrot, muuten toimivat aika kellolleen..

laihtunut 3kg ja syön juuri tällä hetkellä pillereitä(lääkärin määrämiä, ei ee:)) ja kyllä olen stressannut, Kiitos kun jaksoit vaivautua. Paras kuitenkin ottaa yhteyttä lääkäriin.. selviää "mikä hormooni hirviö muhun on iskenyt".:)

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
ei tartte olla sen kummempaa kun vaan hormonit heittelee,ja tuohon vaivaan syön itsekkin parhaillaan terolut-keltarauhashormonia.että ei muuta ku lekurille:)

Juuri terolutteja olen syönyt, mutta taitavat vain olla kohdallani haitaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
höh,no harmi.koita primolutia,se on vahvempi,näin oon ymmärtäny..toivottavasti loppuu jatkuva vuoto,tiedän miten rasittavaa se on.

Joo menkat on rasittavat(tässä muodossa 3vko:n välein) ja vielä runsaat sellaiset.. ei ole mitkään mukavat jatkuvasti. Väliin tuntuu et eikö tässä elämässä muuta oo.:( Kyllä se tästä varmaan ohi menee tää pieni alakuolo.. pitää vain itse koittaa ajatella menkathan nää vain on, ei maailmanloppu.:)

Yhteistyössä