Mikä mulla voi olla jalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Matkaroskis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Matkaroskis

Aktiivinen jäsen
10.02.2007
1 103
1
36
Finland
Eli ensinnäki oon raskaana(kaksoset rv 15) Muutamana yönä vetäny suonta ja se on joo ihan tuttua. Nyt viime yönä ku vessaanki heräilin niin huomasin,et jalka on kipeä tuosta polven vierestä. Siinä samassa kohtaa on jo pidempään tuntunu yks suoni koholla olevana,mutta yhtään kohjua mulla ei vielä ole tullu. Nyt siinä aristavassa kohdassa tuntuu sormenpään kokonen kova kohta/patti. ja mie kuten tavallista oon hädissäni,et mikä se voi olla ja veritulppa pyörii mielessä.
Yritin neuvolaan soittaa,mutta ei vastannu. Onko tääll kellään kokemusta vastaavasta?? Voiko olla vaan tulossa oleva suonikohju? :/

Nyt sain sentään neuvolaan soitettua,mutta oli kiire ja aiko soittaa tässä aamupvän aikana. Ihana ku nää hormoonit tekee vielä niin herkäksi,niin nyt täällä koko ajan itkua pidättelen,et mikä hemmetti mulla on.. :ashamed: :|

melko varmasti suonikohjut.. mee heti ostaa tukisukat ja apteekista hiruid forte rasvaa.. se auttaa tosi hyvin.. ja käy neuvolas näyttää.. tulee niin kipeeksi ettet voi kävellä jos on tulppa.. siis ei tulppa vielä.. mulla on kahdesti leikattu suonikohjut joten tiedän tään vaivan..

Alkuperäinen kirjoittaja aiti:
melko varmasti suonikohjut.. mee heti ostaa tukisukat ja apteekista hiruid forte rasvaa.. se auttaa tosi hyvin.. ja käy neuvolas näyttää.. tulee niin kipeeksi ettet voi kävellä jos on tulppa.. siis ei tulppa vielä.. mulla on kahdesti leikattu suonikohjut joten tiedän tään vaivan..

Juu se on vaan semmonen arka tuosta pienestä kohdasta.Varmaan enimmäkseen siitä ku oon kokeillu ja painellu sitä.Oon kuullu,et jos on jo tulppa niin yleensä on tosi kipeä.
Niitä kohjuja olen oikeastaan odottanu,ku äidillä oli paljon ja mummoilla kans ja mulla itellä ylipainoaki raskauden lisäks.

joo sun kannats ehdottomasti hommata nää tukisukat.. ne estää vaivaa pahenemasta.. ja tää rasva auttaa siihen kipuun.. käytän rasvaa päivittäin.. ja tukisukat olen ostanu mittojen mukaan.. on hyvät..