Mikä mulla vois olla..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surku"

Vieras
Mua suoraan sanoen vituttaa koko ajan ja kaikki:( ja syytä en tiedä...
Olen onnellinen,kaikki hyvin,pieni vauva jota rakastan jne...synnytksen jälkeen alkoi tämä vitutus ja loppua ei näy.

[QUOTE="juu";29460104]Kuulostaa ihan normaalilta :) Hormonit. Synnytyksen jälkeinen masennus. Juttele neuvolassa![/QUOTE]

Miten neuvola auttaa, jos kyseessä on syynytyksen jälkeinen masennus? Mitä sille voi tehdä?

Enempi vielä ahistaa kun olen aina ollut kova ulkoilemaan ja liikkumaan ja tekis niin mieli lähteä vauvaa työnteleen rattailla mutta on noin kylmä.Vauva vasta 1½kk ja liikaa pakkasta:/
Olin todella hoikassa ja hyvässä kunnossa ennen raskautta ja nyt sitten vielä liikakiloja jotka vituttaa ihan hulluna.Kateeksi käy kun mies lähtee hiihtään ja urheilemaan.

[QUOTE="surku";29460325]Enempi vielä ahistaa kun olen aina ollut kova ulkoilemaan ja liikkumaan ja tekis niin mieli lähteä vauvaa työnteleen rattailla mutta on noin kylmä.Vauva vasta 1½kk ja liikaa pakkasta:/
Olin todella hoikassa ja hyvässä kunnossa ennen raskautta ja nyt sitten vielä liikakiloja jotka vituttaa ihan hulluna.Kateeksi käy kun mies lähtee hiihtään ja urheilemaan.[/QUOTE]

No mikä estää iltaisin kun mies on kotona lähtemästä ulos tunnin lenkille. Kai se vauva tunnin selviää ilman äitiä.

Yhteistyössä