MIkä mulle tuli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmästynyt

Vieras
Otin eilen klo 17-22 välillä yhteensä neljä siideriä. Grillattiin ja syötiin jne. Ysin paikkeilla alkoi hillitön päänsärky, menin nukkumaan ja heräsin muutaman tunnin päästä. Oksensin järjettömät määrät.

En ymmärrä ollenkaan. Normaalisti pystyn/voin/juon paljon enemmän, eikä mulle ole tullut siideristä päänsärkyä aiemmin. Mulla ei edes ole taipumusta oksentaa humalassa, elämäni aikana ehkä kolme kertaa niin käynyt. Miten voi neljästä siideristä tulla noin huonoon kuntoon? Etenkin kun en edes juonut niitä nopeasti ja söinkin välillä?

Kerran erehdyin olutta juomaan (yhden tölkin), ja siitä tuli samanlainen "kuolema". Siideristä ei ole koskaan aiemmin tuollaista tullut.

No mulla kävi kans kummasti viimeks, kun join yhden siiderin (½l). Tuli jotenki tosi unelias olo ja vähän ajan päästä siitä kun olin juonut, menin nukkumaan, niin alko hulluna pulssi tykyttämään, siis ihan levossa. Ei oo ennen vastaavaa tapahtunu...säikähdin niin et en taida vähään aikaan juoda alkoholia.

En tiedä oliko sillä sitten jotain tekemistä asian kanssa, et ylipäätään juon nykyään harvoin ja pieniä määriä.

Join Rekordeligin vadelmasiideriä ja yhden saman merkkisen mansikkasiiderin. Olen kyllä aiemmin pystynyt juomaan kyseisen merkin muita makuja, eikä niistä ole mitään tullut. Ruokamyrkytykseen en usko kun muut eivät kärsineet ollenkaan.
Migreeniä itsekin mietin, tosin mulla ei ole se ikinä ollut niin voimakkaana että olisin sen takia oksentanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Eli joit ne välillä 17-22, mutta yhdeksältä alkoi jo päätä särkemään ja menit nukkumaan? :xmas:

:)
Huomasin itekin tuon. Mutta tarkoitin että ysiltä kun alkoi päätä särkemään, olin vielä hereillä jokusen tovin ja join sitkeesti sen siiderin loppuun kun ajattelin että päänsärky hellittää ja pystyn jatkamaan iltaa ;) Joskus yhdentoista paikkeilla menin nukkumaan. Ehkä jo jonkinverran aiemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Eli joit ne välillä 17-22, mutta yhdeksältä alkoi jo päätä särkemään ja menit nukkumaan? :xmas:

:)
Huomasin itekin tuon. Mutta tarkoitin että ysiltä kun alkoi päätä särkemään, olin vielä hereillä jokusen tovin ja join sitkeesti sen siiderin loppuun kun ajattelin että päänsärky hellittää ja pystyn jatkamaan iltaa ;) Joskus yhdentoista paikkeilla menin nukkumaan. Ehkä jo jonkinverran aiemmin.

Vai milloin se oli

:D

Minul alkaa nykyisin kamala närästys. Juon vajaan siiderin illalla ja yöllä herään kamalaan närästykseen ja poltteluun ja sit yrjöön. Ei oo ennen tommosta ollu.
On alkanu epäilemään että minul masuhaava tekee paluuta :/

En käytä mitään lääkkeitä tällä hetkellä.

Joskus kun olen ollut raskaana, ja niin alussa etten ole edes tiennyt asiaa vielä (kuukautiset eivät ole ehtineet oleman edes myöhässä) niin silloin on sattunut samaa. Siis ollaan lähdetty baariin, mutta jo yhden, kahden siiderin jälkeen alkanut kauhea pahoinvointi ja päänsärky. Elimistöni ikäänkuin on hylkinyt alkoholia raskauden takia. Mikä on tietysti hyvä juttu.

Mutta nyt en raskaana ole, menkat alkoivat tänä aamuna.. Mutta tosiaan tuntui ihan joltain antabusreaktiolta tuo viimeöinen, en vaan ymmärrä mikä sen aiheutti. Hormonitoiminta??

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästynyt:
En käytä mitään lääkkeitä tällä hetkellä.

Joskus kun olen ollut raskaana, ja niin alussa etten ole edes tiennyt asiaa vielä (kuukautiset eivät ole ehtineet oleman edes myöhässä) niin silloin on sattunut samaa. Siis ollaan lähdetty baariin, mutta jo yhden, kahden siiderin jälkeen alkanut kauhea pahoinvointi ja päänsärky. Elimistöni ikäänkuin on hylkinyt alkoholia raskauden takia. Mikä on tietysti hyvä juttu.

Mutta nyt en raskaana ole, menkat alkoivat tänä aamuna.. Mutta tosiaan tuntui ihan joltain antabusreaktiolta tuo viimeöinen, en vaan ymmärrä mikä sen aiheutti. Hormonitoiminta??

Tai sitten menkoista johtuvaa. Mun pää särkee valtavasti viikon ennen menkkoja, ja oksettaa koko ajan.

Yhteistyössä