mikä mun äidillä mahtaa olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja avuton:
mulla on laskettu aika viikon päästä, ja tää on siis neljäs lapsi. no, oon äitini kans sopinu että koska on ainoa sukulainen tms, joka voi katsoa isompia muksuja kun synnytys käynnistyy, niin ei järjestä mitään ylimääräistä ohjelmaa näille parille viikolle. no, äsken hän soitti ja selitti tohkeissaan kuinka menee ens keskiviikkona mökilleen, ja on kutsunu 2 ystäväänsä sinne koko loppuviikoksi, eli ke-su on mökillä ( mökille on täältä 150km) . kysyin että mitäs sitte jos synnytys käynnistyy ajallaan, ni sanoi että tuskin se nyt just niinä päivinä syntyy kun hänellä on ohjelmaa....

mökki on saaressa, joten jos tää synnytys lähtee käyntiin kun mun äiti on saressa, joudun synnyttämään yksin, koska miehen on pakko jäädä kotiin lasten kanssa. Mua niin harmittaa =( ei muuten mutta kun äitini tietää ettei meillä oo täällä muita kuin hän, ja on ite luvannu olla valmiina, niin miks peruu taas kerran puheensa =(

mietin tässä että entäs jos koitankin vaan synnyttää siinä tapauksessa kotona, ja soitan ambulanssin vasta viime hetkellä.... onko kellään muulla ollu tällasta tilannetta? mistä ootte saanu esim keskellä yötä jonkun muiden lasten seuraksi?

Tää nyt ei kuulosta kauhean fiksulle.. :whistle:

joo, kyllähän mä tän lapsen ulos saan miehen kanssa tai ilman, joten se siitä... kiitos toisille myötätunnosta, ja toisille siitä että ette kuulu mun ystäväpiiriini. se on jo jotain se =)

onko pph:lla muita lapsia hoidossa, kuin teidän lapset? mitä jos vain reilusti kysyisit? olisivat sit pois, jos/kun sun mies jää hoitovapaalle vauvan synnyttyä!
Kyl muakin ärsyttäs, kun synnytys lähestyy, ni on muutakin mietittävää ja lapsenlikan häipyminen ei ainakaa tilannetta helpotoa. onko sul ketään lähisukulaista (vaik kauempana olevaa), joka vois tulla sillon teille muutamaksi yöksi yökylään, vaik laps ei vielä syntyskään, ni saisit ainakin kerättyä voimia synnytystä varten..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo, kyllähän mä tän lapsen ulos saan miehen kanssa tai ilman, joten se siitä... kiitos toisille myötätunnosta, ja toisille siitä että ette kuulu mun ystäväpiiriini. se on jo jotain se =)

kuin myös..en tosin ymmärrä miksi ns "järjen" puhuminen sinua ärsyttää, sillä tokihan meistä jokainen tietää, ettei elämässä kaikki aina mene suunnitelmien mukaan ja valitettavasti joutuu tekemään myönnytyksiä.

mutta jos nyt vielä yhden näkökannan tahdot niin koita löytää kätilä, joka hoitaa kotisynnytyksiä niin sitten asiat ratkeavat itsetään, sillä jos muutenkin uskaltaisit jättää sairaalaan lähdön viime tippaan, mikä useimmat meistä ei tekisi, niin miksi et sitten synnyttäisi kotona?

Yhteistyössä