juu juu, hei kuule taidat olla oikeassa, musta vähän tuntuu että mulla on noi kaikki...voi apua mä kuooooleeeeen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:juu juu, hei kuule taidat olla oikeassa, musta vähän tuntuu että mulla on noi kaikki...voi apua mä kuooooleeeeen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:juu juu, hei kuule taidat olla oikeassa, musta vähän tuntuu että mulla on noi kaikki...voi apua mä kuooooleeeeen
Niin siinä varmasti käyt, tuskin oisit kysellyt niiiiiiin huolissaan jos et ois tosi huolissaan ja jollei ois tosi vakavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peräkylän eukko:Miehellä on ollu samanlaista vaivaa, tosin sillä on liikearkuutta enempi, ei niinkään kipua. Dg oli kiertäjäkalvosimen tulehdus olkapäässä. Sama vika on pahemtuneena leikattu sen molemmilta vanhemmilta tässä hiljan. Olkapäähän tehtiin lisää tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Peräkylän eukko:Miehellä on ollu samanlaista vaivaa, tosin sillä on liikearkuutta enempi, ei niinkään kipua. Dg oli kiertäjäkalvosimen tulehdus olkapäässä. Sama vika on pahemtuneena leikattu sen molemmilta vanhemmilta tässä hiljan. Olkapäähän tehtiin lisää tilaa.
mulla oli vasemmassa tenniskyynärpää, tosin nää ei oo samanlaisia oireita.
Nappasin särkylääkkeet ja katotaan rauhoittuuko
Alkuperäinen kirjoittaja pellegrino:Ootko nukkunut huonossa asennossa? Tai esim. kantanut tai nostanut jotain painavaa, ehkä vähän huonossa asennossa? Joku hermo saattaa olla pinteessä olkapäässä tai hartiassa, ja se sitten säteilee. Kevyt liikunta, esim. sauvakävely, venyttely tai hieronta voisi auttaa.
:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Peräkylän eukko:Miehellä on ollu samanlaista vaivaa, tosin sillä on liikearkuutta enempi, ei niinkään kipua. Dg oli kiertäjäkalvosimen tulehdus olkapäässä. Sama vika on pahemtuneena leikattu sen molemmilta vanhemmilta tässä hiljan. Olkapäähän tehtiin lisää tilaa.
Ei auta särkylääkkeet, kerroit meille jo, koska se on nyt niin vakavaa. Ei rauhoitu.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:No johan saa Hemmetin Raivostuttavaa vastauksia.. Jospa se tärähti jotenkin se käsi?
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Tuntuuko käsi puutuneelta? Voi olla hermosärkyä, joku hermopinne jumissa? Itse kärsin kyseisestä vaivasta, lähtee jostain niskan tienoilta ja loppuu tuonne kämmeneen, tavarat putoilee tahtomatta käsistä ja särkylääkkeet ei auta.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Peräkylän eukko:Miehellä on ollu samanlaista vaivaa, tosin sillä on liikearkuutta enempi, ei niinkään kipua. Dg oli kiertäjäkalvosimen tulehdus olkapäässä. Sama vika on pahemtuneena leikattu sen molemmilta vanhemmilta tässä hiljan. Olkapäähän tehtiin lisää tilaa.
Ei auta särkylääkkeet, kerroit meille jo, koska se on nyt niin vakavaa. Ei rauhoitu.
rauhoituppas sinä jo ei sulla mitään tähdellistä asiaa ole
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:No johan saa Hemmetin Raivostuttavaa vastauksia.. Jospa se tärähti jotenkin se käsi?
joo mä kun oon niin suosittu, tää todistaa vaan sen että ihmisillä on ollu mua ikävä kun oon poissa ollut![]()
Ei ole nyt tärähtäny, ainoastaan 1,5kk sitten tärähti kunnolla mä vaan mietin voiko tää olla siitä seurausta
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:Kuulostais siltä että olkapäässä/hartiassa jokin lihas tulehtunut. Mulla tuli vastaava kesällä kun ajoin nurtsia liian vähissä vaatteissä :O Kävin lääkärissä, viikon särkylääkekuuri ja lihasrelaksanttia. Ja silloin kun on tulehdus päällä niin ei saa jumpata tai venytellä, voi pahentua oireet.
Sä voisit kokeilla nyt muutaman päivän syödä vaikka Buranaa 3x/vrk, vois auttaa. Tai sitten meet lääkäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Tuntuuko käsi puutuneelta? Voi olla hermosärkyä, joku hermopinne jumissa? Itse kärsin kyseisestä vaivasta, lähtee jostain niskan tienoilta ja loppuu tuonne kämmeneen, tavarat putoilee tahtomatta käsistä ja särkylääkkeet ei auta.
tuntuu siltä tuo olkapään kipu että se alkaa tuolta niskan alta just. käsi kyllä tärisee mutten vielä oo tiputtanu mitään. kämmeneen asti kipuilee kyllä.
Taitaa olla maanantaina aika lääkäriin sit viimestään jos jaksan tän kivun kanssa siihen asti eikä parane siihen mennessä
Kiitti sulleAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Tuntuuko käsi puutuneelta? Voi olla hermosärkyä, joku hermopinne jumissa? Itse kärsin kyseisestä vaivasta, lähtee jostain niskan tienoilta ja loppuu tuonne kämmeneen, tavarat putoilee tahtomatta käsistä ja särkylääkkeet ei auta.
tuntuu siltä tuo olkapään kipu että se alkaa tuolta niskan alta just. käsi kyllä tärisee mutten vielä oo tiputtanu mitään. kämmeneen asti kipuilee kyllä.
Taitaa olla maanantaina aika lääkäriin sit viimestään jos jaksan tän kivun kanssa siihen asti eikä parane siihen mennessä
Itsekin yrittänyt tässä vaihteen vuoksi hakeutua asiasta lääkäriin, kun oireet taas paheni, eivät perhanat vaan meinaa vastata edes soittotunnilla ja minullakin paikalle pääseminen on vähän kiikun kaakun, kun ei viitsi noita pikkusia sinne raahata, ainakaan ilman toista vanhempaa.
Minulle on tehty mm. hermoratatutkimus, sekä laitettu kortisonia ranteeseen, joka muuten auttoi tosi pitkään. Seuraava askel onkin sitten varmaan leikkuri. Toivottavasti saat apua tuohon, niin ja älä lähde siihen pillerihelvettiin, mikä minulla oli, määrättiin vain toinen toistaan vahvempia särkylääkkeitä, mistä ei saanut juuri muuta apua kuin pöntön sekaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:Itselläni oli solisluu poikki kolme viikkoa ennen asian havaitsemista. Oli kummallisen oireeton kunnes yritin painavaa kassia heittää olalle.