K
Kun en vaan ymmärrä
Vieras
Poika 8v. Kotona kiltti ja normaali lapsi, halii, tottelee, on reipas, fiksu, leikkii paljon sekä sisällä että ulkona yms. Tekee läksyt, tykkää urheilla, on ihan kuin kaikki muutkin lapset.
Tänäänkin tuli halaamaan mua ennenkuin lähti polkupyörällä kouluun.
Mutta koulussa on ihan eri lapsi. Käytöshäiriöitä on enemmän kuin tarpeeksi. Nyt edessä erityiskouluun siirto sen takia.
Ongelmia ei ole missään muualla kuin koulussa. Ei missään. Mä en käsitä tätä asiaa. Miks mun lapsi on tuollainen? Tietää ettei käyttäydy hyvin, mutta ei osaa olla kunnolla. Näin on itsekin sanonut, sanoo ettei tiedä miksi on koulussa sellainen kuin on.
Alustavat psyk. testit on tehty, niissä ei ilmennyt mitään adhd-tyyppiseen viittaavaa. Tarkkaavaisuuden häiriötä on, mutta ei mitenkään paljoa.
Surettaa
Miten voi lapsessa olla kaksi noin eri puolta? Ja miten voi olla mahdollista, että se toinen puoli on olemassa vain ja ainoastaan koulussa?
Tänäänkin tuli halaamaan mua ennenkuin lähti polkupyörällä kouluun.
Mutta koulussa on ihan eri lapsi. Käytöshäiriöitä on enemmän kuin tarpeeksi. Nyt edessä erityiskouluun siirto sen takia.
Ongelmia ei ole missään muualla kuin koulussa. Ei missään. Mä en käsitä tätä asiaa. Miks mun lapsi on tuollainen? Tietää ettei käyttäydy hyvin, mutta ei osaa olla kunnolla. Näin on itsekin sanonut, sanoo ettei tiedä miksi on koulussa sellainen kuin on.
Alustavat psyk. testit on tehty, niissä ei ilmennyt mitään adhd-tyyppiseen viittaavaa. Tarkkaavaisuuden häiriötä on, mutta ei mitenkään paljoa.
Surettaa