Mikä mun mahassa voi olla??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun marraskuussa jäi kyllä ehkäisypois yhdenkerran(en käytä mitään ehkäisyä). No, joulukuussa maha turposi kummasti ja sitä kesti n. 3pvä. Ajattelin tuolloin olenko raskaana? tein testin näytti negaa. Tuli kuukautiset vatsa laski ehkä hiukan. Unohdin sitten asian kunnes taas nyt housut oikeesti jo kiristää ja maha pömpöttää kuin olisin 5kk raskaana! Meillä ennestään siis jo 2 lasta. Mieskin sanoi et ei toi o enää normaalia, et joko olen raskaana tai mun mahas joku kasvain yms... Pelottaa niin pirusti:(! Ilmaa siellä ei ole eikä se ole mitenkään kipeä yms. Mutta kun tuli ne menkatkin jo kerran et en kai raskaana vai oisinko?
APUA!!!!

No lykkäs sit ton vink, vink naaman tohon! Ei ollu tarkotus.... Eiks ketään osais mitään sanoa??? Onko joku sairaus yms. mikä tekee tällästa? Nii, ja mulla on laktoosi-intoleranssi,se asia on kunnossa.

Voithan toki olla jos et kerran käytä ehkäisyä, jessus sentään. Käy terveyskeskuksessa tekemässä testi jos oot epävarma. ja jos se näyttää negaa niin sit pyydä lekurille aika

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Voithan toki olla jos et kerran käytä ehkäisyä, jessus sentään. Käy terveyskeskuksessa tekemässä testi jos oot epävarma. ja jos se näyttää negaa niin sit pyydä lekurille aika

Kun tein sen testin jo kerran joulukuussa, ja oli nega. Et jos olisin raskaana niin olis mun mielestä pitäny jo näkyä! Aikasemmista lapsista on ainakin heti näkynyt... Ja tottakai ymmärrän et voisin olla raskaana, mut oudoks tän tekee just se et täs välissä mun maha oli vähemmän turvoksis... Äh, mitä täs pähkäileen, varaan ajan suoraan lääkärille jos ei täst kohta maha laske...
Kiitti!

Mulla ainakin kovan mässäilyn jälkeen maha on niin turvoksissa, että näytän kuin olisin raskaana. Maha on siis oikeasti iso, mutta ei mitään ilmavaivoja tms. Sit se laskee ja tulee itellekin parempi olo. Olisko jotain nestekertymää tms?