Mikä mun miehellä on? Mikä mulla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskaa käteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päätin sitten jättää sen paskiaisen. Sain jostain lopulta kerättyä voimieni rippeet. Kostoksi äijälle olen viikon ajan harjannut pimpsani ja pyllyreikäni sen hammasharjalla, kevyt huuhtelu ja takaisin hammasmukiin. Eipä ole äijä huomannut mitään. Tosi lapsellista mutta keventääpä edes hiukan oloa, nutkin saa hymyn huulille.

Tänne palstalle on pesiytynyt näköjään jos jonkunlaista trollia viime aikoina! Ei ole tämä ketju ainoa, jossa aloittajan nimimerkillä yksi tai useampi tehtailee ihan päättömiä juttuja. Ei viitsi kohta enää edes lukea täältä mitään, saati sitten kirjoitella!

Alkuperäinen kirjoittaja olipa ketju taas kerran:
Tänne palstalle on pesiytynyt näköjään jos jonkunlaista trollia viime aikoina! Ei ole tämä ketju ainoa, jossa aloittajan nimimerkillä yksi tai useampi tehtailee ihan päättömiä juttuja. Ei viitsi kohta enää edes lukea täältä mitään, saati sitten kirjoitella!

Voisitko sinä häipyä, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja olipa kirjoittaja taas kerran:
Alkuperäinen kirjoittaja olipa ketju taas kerran:

Voisitko sinä häipyä, kiitos.

Häivy itse TROLLI!!!

Hei annathan aikaa itsellesi kunnes olet varma mitä häluat. On monia jotka asettavat rikkoutuneelle vaatimuksia, kun itseasiassa voi helposti viedä jopa 2-3 vuotta enenkuin ihan varmasti tiedät mitä haluat. Useimmat yli 40set ovat jossain elämänsä vaiheessa kokeneet asioita joista sitten myöhemmin sanovat oh ja voi miksi piti olla niin höpsö ja ei ymmärtänyt sitä tai tätä silloin ja silloin...mutta sellaista tämä elämä on. Siinä haluan sinua rohkaista, etet nyt ainakaan ala kuolemaa ajatella ratkaisuna sitä se ei ole...elämän valitseminen on ratkaisu...ala uusi harrastus vaikkei edes huvittaisi, saat uutta ajateltavaa...tai aloita jonkinlainen kuntoilu ryhmässä, sama juttu uutta ajateltavaa, uusia ihmisiä, ja ajan viettoa muiden kanssa...vaikeaa, ei huvita?, mutta eihän siitä ole kyse vaan siitä että etsit elämääsi syitä elää! vaikka mitä mitä tapahtuisi...
Oma mieheni masennuttuaan käyttäytyi todella omituisesti, pelolla on osansa masentuneen mielessä ja siksi jos hän on lieventänyt pelkojaan "seksillä", voi todellakin olla ettei se seksi ole ollut "tunneseksiä" vaan vain toiminto jossa happy hormoonit autaa hetken..
Itsehän sinun täytyy päättää mitä seuraavaksi, mutta ala anna kenenkään painostaa sinua sinne eikä tänne! erotakin ehdit myöhemminkin kun tunteesi jaksavat sen ...jos niin käy...itse sanoisin jos on edelleen toivoa, katso mitä tapahtuu, älä roiku mutta älä kiirehdikkään...
ja tämänkin haluan tähän laittaa, on aika monia paikkoja nykyään joihin voi mennä rukoiltavaksikin, Jumala välittää sinunkin tunteistasi ja haluaa auttaa.
siunausta.

Yhteistyössä