W
woeir
Vieras
Kuume huidellut 39 asteen ja normaalilämmön välillä viitisen päivää. Ripuliakin hällä oli muutamana päivänä. Mitään hengitystieoireita ei ole, esimerkiksi nuhaa tai yskää. Päätä ja alaselkää hänellä särkee, eikä Panadol hot tms. laske kuumetta kovinkaan tehokkaasti. Kukaan muu perheestämme (viisihenkinen perhe) ei ole sairastunut. Lääkärissä mies kävi tänään ja lekurikin oli ymmällään. Verikoearvot olivat muuten ok, serppi taisi olla vähän koholla. Lekuri soittelee huomenaamulla uudelleen tiedustellakseen miehen vointia. Ja siis mun mies ei ole viiteen vuoteen käynyt lekurissa, pienen flunssan tai vatsataudin voi sairastaa kerran vuodessa, mutta nyt hän on totaalisen kuutamolla. Aivan puhki, makaa joko sängyssä tai nuokkuu zombien näköisenä keittiön pöydän äärellä. Juo kyllä, mutta ei syö juuri mitään.
Mulle itselleni tuli mieleen tässä myyräkuume. Mies kun on työnsä takia metsässä päivät pitkät. Lisäksi rakennamme tällä hetkellä ja meillä on hehtaarin tontillamme myös puuvaja, jossa voisi kuvitella myyrienkin viihtyvän. Mahtaisikohan lääkäri kaiken ylläolevan perusteella suostua otattamaan myyräkuumeen vasta-aineet?
Mulle itselleni tuli mieleen tässä myyräkuume. Mies kun on työnsä takia metsässä päivät pitkät. Lisäksi rakennamme tällä hetkellä ja meillä on hehtaarin tontillamme myös puuvaja, jossa voisi kuvitella myyrienkin viihtyvän. Mahtaisikohan lääkäri kaiken ylläolevan perusteella suostua otattamaan myyräkuumeen vasta-aineet?