Mikä mun miestä nykyään vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en jaksa enää

Vieras
Ennen hauskasta, hyväntuulisesta, ikuisesta optimistista ja ihanasta isästä on tullut parin kuukauden sisällä ihan hirveä rähjääjä, joka asiasta tiuskii mulle tai lapselle, ei kuuntele mitään mitä puhun hälle, ja jos joskus esittääkin kuuntelevansa niin viimeistään tunnin päästä ei muista koko aiheesta koskaan kuulleensakaan jos siihen palaan. Mies juoksee toiseen huoneeseen ja huutaa "oota" tai "en kuule" jos yritän alkaa puhumaan jotain, lyhyen keskustelun aikana hän kysyy monta kertaa mitä kun ei tajua mistä puhun kun lakkaa kesken lauseen kuuntelemasta. Te ette voi uskoa kuinka mitättömäksi alkaa tuntemaan itsensä kun toista ei enää ollenkaan kiinnosta sun jutut, ja jos loukkaannut niin mies tulee tivaamaan että "no sano uudestaan, nyt mä kuuntelen". Aika usein ne mun sanomat asiat vaan on jotain tilanteeseen liittyviä kommentteja, eikä niissä oikein ole mitään pointtia jälkeenpäin sanottuna. Miettikää oikeasti jos aina kun alkaisin puhumaan, vastaanottaja menisi ikään kuin offlineen, jolloin puhuisit tavallaan yksinäsi...

Samoin tuo mies ei jotenkin enää yhtään välitä lapsen hyvinvoinnista, oli asia sitten "hae kulta lapselle yskänlääkettä alakerrasta", tai se että poikaa ei voi kipeänä päiväkotiin viedä, aina on valittamista. Mun mielestä esim. pojan pyllyn peseminen ei ole mikään "en mä jaksa" kysymys, vaan olennainen osa lapsesta huolehtimista. Ei lasta voi pakottaa olemaan tuntia kakat housussa siksi kun isiä ei huvita. Samoin hän ei ilmeisesti yhtään piittaa siitä kuinka kipeä poikamme on, viime viikolla kotiin jäätyäni (ja lääkärissä lapsen käytettyäni) sain hirveät syyttelyt niskaani kun en mennyt töihin tienaamaan, miehen mielestä mun ois vaan aamulla pitänyt tuupata lapsi päivääkotiin vaikka tällä oli kuumetta 39,2c. Mä myös oon se joka meistä tienaa enemmän, ja silti mun mies ei koskaan edes mieti jäävänsä kotiin sairasta lasta hoitamaan jos niin pitää tehdä, vaan on automaattisesti selvää että mä jään, ja sitten hän mäkättää loppupäivän kun en ole töissä.

Mies ei myöskään siivoa, ei tee kotitöitä, eikä samperi enää edes luo lumia pihatieltä. Epäilisin masennusta, mutta mies kiistää, ja ponnekkaasti hän jaksaa töissä ja harrastuksissaan touhuta, kotielämä vaan tuntuu tökkivän tällä hetkellä. Meinaakohan tuo jättää meidät, vai onkohan sillä joku uusi?

[QUOTE="vieras";27951197]Anna sille. Tuohon se seksittömyys johtaa, kannat kauan syytetyn viittaa hartioillasi.[/QUOTE]

Itseasiassa unohdin mainita että mun mies on se joka tässä pihtaa, ehka kahdesta kuussa saan sen houkuteltua petiin, ja silloinkin saa oikeasti nähdä vaivaa sen eteen että miehellä edes seisoo. Mä olen kuitenkin ihan kaunis hoikka nuori nainen, ja ennen oon aina kelvannut ihan hyvin...

Sama oli omalla miehelläni muutamia vuosia sitten. Lisäksi vielä pari olutta piti saada joka ilta. Silloin kielsi kaiken, mutta jälkeenpäin on myöntänyt jonkinlaisen kriisin(ikä), väsymyksen työhön( iso vastuu hänellä), ja liiallisen alkoholin käytön. Rankat vuodet oli kaikkine äksyilyineen kyllä. Työnsä siis hoiti hyvin, mutta kotona oli mitä epäsosiaalisin tapaus. Lapsikin lopussa totesi ettei muista koska olisi nähnyt iskän nauravan viimeksi. Silloin itsekin tajusin/uskoin lopullisesti että miehen käytös ihan oikeasti on väärin ja hänen on tehtävä sille itse jotain. Onneksi myös tekikin, ja nyt olemme kaikki onnellisia ja iloisia:)

Minkäikäisiä lapsia teillä on? Onko paljon yövalvomisia tai muita stressiä ja väsymystä lisääviä juttuja?

Meillä on yksi vajaa 3v poika, joka nukkuu yönsä putkeen ja useimpina aamuinakin mä nousen hänen kanssaan ennen miestä ylös, aamuvirkku kun olen. Töissä hänellä ei ole mitään merkittävää menoa, ainoa muutos lähiaikoina on ollut että mä palasin lokakuun alussa takaisin töihin. Onko se nyt sitten tulkittava niin että miestä kiukuttaa kun en enää ole kotona siivoamassa ja kokkaamassa hälle valmiiksi kun töistä tulee? Vaan sekään ei käy yks yhteen sen kassa kun kitisee rahasta kumminkin koko ajan.

Mulle tulee mieleen masennus, ikäkriisi tai joku sellainen. Voi olla myös mahdollista, että hän on kyllästynyt perhe-elämään ja haluaa vierottaa itsensä teistä, keksiä jonkun tekosyyn erolle.

Onko teillä ihan kaksinkeskeistä aikaa, saisitko houkuteltua miehesi vaikka leffaan ja ravintolaan tai keilaamaan, mitä vaan arjesta poikkeavaa?

Viimeksi muokattu:
Itseasiassa unohdin mainita että mun mies on se joka tässä pihtaa, ehka kahdesta kuussa saan sen houkuteltua petiin, ja silloinkin saa oikeasti nähdä vaivaa sen eteen että miehellä edes seisoo. Mä olen kuitenkin ihan kaunis hoikka nuori nainen, ja ennen oon aina kelvannut ihan hyvin...

Selvä tapaus,mies on yksinkertaisesti huomannut olevansa homo.

Näistä merkeistä tunnistat pettäjän.

Kumppanin arvomaailma muuttuu.
Kumppani alkaa hoitaa ulkonäköään entistä enemmän.
Kotona ollessaan hän roikkuu koko ajan puhelimessa ja tietokoneella.
Kumppani ärtyy helpommin ja käytös on aggressiivista. Myös hänen puhetapansa voi muuttua loukkaavaksi.
Kodin tunnelma tuntuu aikaisempaa ahdistavammalta.
Kumppani vetäytyy kotona omiin oloihinsa ja suhtautuu lapsiin epäystävällisesti.
Hän sanoo tarvitsevansa omaa aikaa ja katoaa pitkille työmatkoille ja viikonloppureissuille.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288535093811.html

Voi helkkari mikä tyyppi.. Jokuhan sitä nyt nyppii, joku ihan muu kun mistä valittaa. Sehän tommosissa aikuisissa kiukuttelijoissa on paha että kenelläkään ei ole kristallipalloa, ei voi tietää mikä rassaa jos ei herra saa ite suutaan auki..

Meillä tuollainen käytös oli seurausta miehen pettämisestä. En nyt sano, että se teillä sitä tarkottaisi, mutta noin meillä. Kai sillä jokin kriisikin oli. Ota noista nyt selvää.

Kyllä on tyhmiä kommentteja, että seksin puutteesta johtuisi tai homo olisi. Jätä nuo omaan arvoonsa. Voitko laittaa miehen ns. seinää vasten. Sanoa että nyt on haettava apua oli syy käytökseen mikä tahansa. Eihän noin voi jatkua!

Varmaan on jokin "vaihe" perhe-elämässä ja avioliitossa ja elämässä yleensä. Jatkuva vastuu joka paikassa painaa. Koskaan ei saa levätä ja aikaa itselleen. Tällainen kokemus ainakin itsellä oli. Se valitettavasti johti rinnakkaissuhteeseen, jossa sain aikaa itselle, ilman vaatimuksia ja suorittamista, hellyyttä ja läheisyyttä, tuntea jälleen, edes ajoittain olevani muutakin kuin kodinkone ja pankkitili.

Yhteistyössä