Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lintsi85:Onko erimielisyydet äidin kanssa niin rankkoja, ettei voisi sopia ennen leikkausta? sanoa, että äiti mä tarvitsen sua? Paljon tsemppiä leikkaukseen ja älä välitä ton toisen ketjun kohtuuttomista kommenteista! :hug:
No mä en ainakaan ota yhteyttä, saa äiti ottaa jos haluaa. Mua vituttaa tuollaanen aikuusen asioihin puuttuminen.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:tiedät varsin hyvin varmasti mitä on luvassa ko. leikkauksen jälkeen... Ettei vaan olisi tästä tuoreesta parisuhteesta peräisin tms. hermojen narahdus.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Lintsi85:Onko erimielisyydet äidin kanssa niin rankkoja, ettei voisi sopia ennen leikkausta? sanoa, että äiti mä tarvitsen sua? Paljon tsemppiä leikkaukseen ja älä välitä ton toisen ketjun kohtuuttomista kommenteista! :hug:
No mä en ainakaan ota yhteyttä, saa äiti ottaa jos haluaa. Mua vituttaa tuollaanen aikuusen asioihin puuttuminen.
vinku vinku. jos sä haluat korjata välis äitiis, niin kannattais "nöyrtyä" ja ottaa se eka askel. mitä pitempään riita kestää sitä vaikeampi sitä on paikata. äitis on kuitenkin ollut sulle tukena ja paljon auttanut myös konkreettisesti, joten mieti onko riidan aihe oikeasti niin iso että kaikki se kannattaa heittää menemään
ystävyydellä salla (sori toi alku...)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Niin, että mun pitää nöyrtyä jos toinen on se joka kaataa paskaa niskaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Netissä luki, et 6-12 viikkoa kestää toipuminen ja 3 kuukautta tekoniveltä pitää varoa.
No kiva...jos aloitan lähihoitajapuolella koulussa niin ensimmäinen työharjoittelu on loka-marraskuussa. :| Joo tiedän, että pitäisi ajatella nyt vain terveyttä, mutta mä niin haluaisin aloittaa hoitoalan koulutuksen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se onkin monen tekijän summa? Tuleva leikkaus ja se, että olet jatkuvasti kahnauksissa täällä palstalla? En usko että kukaan voisi ihan olankohautuksella ohittaa kaikkea kakkaa jota niskaan tulee, vaikka virtuaalielämästä olisikin vain kyse. Mitäpä jos kokeilisit palstataukoa? Antaisit pölyn laskeentua, unohtaisit kaikki loanheiton täällä, kävisit leikkauksessa ja toipuisit, jos sitten olo olisi taas parempi? :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:mä oon ortopedisellä kuntoutusosastolla töissä tällä hetkellä ja meillä on siellä PALJON lonkan tekonivel-leikkauksesta tulleita potilaita (tälläkin hetkellä ) .. se on niin kauheesti omasta motivaatiosta + monesta muusta asiasta (mm. miten noudatat varausta jalalle.. et kumartele, istu liian matalalla ettei lonkka luksoidu.. jnejne..) kiinni miten kuntoudut.. tsemppiä sulle tulevaan leikkaukseen. :flower: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Netissä luki, et 6-12 viikkoa kestää toipuminen ja 3 kuukautta tekoniveltä pitää varoa.
No kiva...jos aloitan lähihoitajapuolella koulussa niin ensimmäinen työharjoittelu on loka-marraskuussa. :| Joo tiedän, että pitäisi ajatella nyt vain terveyttä, mutta mä niin haluaisin aloittaa hoitoalan koulutuksen!
etkös just valmistunut kokiksi?
oot sä reipas jos heti uutta ammattia alat opiskeleen,anna mulle puolet opiskelu innokuudestasi!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Palsta verrattuna leikkaukseen, kumpikohan olisi pahempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mä toivon toipuvani mahdollisimman nopiaa. Maanantaina haen istuinkorokkeen, muita apuvälineitä on jo lainassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Palsta verrattuna leikkaukseen, kumpikohan olisi pahempi?
Itse kokisin samanlaisen pjaskanheiton lähes yhtä pahana kuin leikkauksenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mä toivon toipuvani mahdollisimman nopiaa. Maanantaina haen istuinkorokkeen, muita apuvälineitä on jo lainassa.
noni hyvä.. kyllä se siitä.. ja ei sille mitään voi jos toipuminen vie aikaa.. jos syksyllä tuntuu että ei onnistu koulun aloitus.. siirrä puolella vuodella ja aloita tammikuussa (onko teillä mahdollista?) .. ei se maailma siihen kaadu vaikka turhauttavaa ja ei niin kivaa se onkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:No mä toivon toipuvani mahdollisimman nopiaa. Maanantaina haen istuinkorokkeen, muita apuvälineitä on jo lainassa.
noni hyvä.. kyllä se siitä.. ja ei sille mitään voi jos toipuminen vie aikaa.. jos syksyllä tuntuu että ei onnistu koulun aloitus.. siirrä puolella vuodella ja aloita tammikuussa (onko teillä mahdollista?) .. ei se maailma siihen kaadu vaikka turhauttavaa ja ei niin kivaa se onkin..![]()
Mä en tiedä onnistuuko toisella asteella siirtää. Amk:sta en vielä tiedä tuloksia, että oonko päässy kouluun vai en.
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Oletko satuttanut lonkkas jossain kun pitää laittaa uutta osaa?![]()
Miten joku jaksaa??????Alkuperäinen kirjoittaja hep:yh, koulutusta koulutuksen perään, talousvaikeuksia, ihmissuhdeongelmia, terveys prakaa, nettipersoona on vastenmielinen (monen mielestä). Ehkä se hoitoalan asiakkuus olisi nyt se ensisijainen (ihan mt.puolelle varaisin ajan). Tämä täydellä hyvällä.
Alkuperäinen kirjoittaja lh-ope:Sulla on oikeasti tosi hyvä koulutus sitten esim. yksityispuolella, kun olet kokki ja lh... Yrittäjäkurssi vielä tulevaisuudessa?