Mikä mun tisseissä on vikana? (imetysongelmaa.....)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei onnistu!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei onnistu!

Vieras
Siis mun vauvani ei enää suostu imemään tissiä enää ollenkaan. Saa kamalan huutokohtauksen joka ainoa kerta, kun yritän imettää. Vauvalla on ikää kohta 2 kk ja alkuun imetys sujui oikein hyvin, mutta nyt viimeiset kaksi viikkoa on olleet ihan kauheita tuon imetyksen suhteen....

Imetys onnistuu oikeastaa vain yöllä, kun vauva nukkuu ja unissaan sitten suostuu imemään. Muuten olen antanut pullosta nannia, kun tosiaan saattaa huutaa vaikka tunnin yhtä soittoa eikä suostu tuohon imetykseen vaikka tekis mitä. Nyt apua tarvitaan!

mun mielestä toi kuuluu asiaan. maitoa ei tuu enää yhtä paljoa ja kovalla paineella kuin alussa ja vauva ei malta. mutta mitä useemmin antaa pullosta, sen vähemmän sitä maitoa kehittyy. tosi monelta oon ainaki kuullu samaa ongelmaa ja omilla on myös tuossa iässä ollut kiukkua rinnalla.

että pitäskö vauvan antaa huutaa ja kärsiä nälkää sen kustannuksella että odotetaan että maitoa tulee vai tyydyttääkö vauvan tarve siis nälkä heti? Veikkaan että kukaan äiti ei halua vauvan antaa olla nälkäisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
että pitäskö vauvan antaa huutaa ja kärsiä nälkää sen kustannuksella että odotetaan että maitoa tulee vai tyydyttääkö vauvan tarve siis nälkä heti? Veikkaan että kukaan äiti ei halua vauvan antaa olla nälkäisenä.

eihän kyse ole maidon riittävyydestä vaan vauvan kärsivällisyydestä. mahalaukkukin siitä juuri syntyneen tulitikkurasian kokoisesta on kasvanut jne..

Yhteistyössä