Mikä mun vartalonmalli on näillä mitolla ja painolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppas

Vieras
Pituus ja paino 170cm ja 75 kg. Rinnanympärys 99cm, vyötärönympärys 84 cm ja lantionympärys 102cm pakaroiden kohdalta mitattuna, lantioluiden kohdalta mitattuan 99cm. En oikein tiedä mistä se pitäis mitata.. Hartioiden ympärys 96cm.

Mikähän mun vartalonmalli on? Ja joo, on ylipainoa, jota tässä parhaillaan tiristellään pois..

Joku laskuri antaa jo noille mitoille tiimalasin, toinen suoran. Se on jotain niiden väliltä.
Body Type Calculator

Tuollainen esim laskee "banaanit" ja "suorakaiteet" samaan sarjaan, eli banaani tarkoittaa suoraa, jonka vyötärö on kuitenkin hieman kapeampi kuin rinta ja lantio.
Harmin paikka tuo ei anna minulle mitään muotoa, vaatii että vyötärön pitäisi olla jonkun sentin kapeampi tiimalasiin ja jonkun sentin leveämpi banaaniin.

Joku laskuri antaa jo noille mitoille tiimalasin, toinen suoran. Se on jotain niiden väliltä.
Body Type Calculator

Tuollainen esim laskee "banaanit" ja "suorakaiteet" samaan sarjaan, eli banaani tarkoittaa suoraa, jonka vyötärö on kuitenkin hieman kapeampi kuin rinta ja lantio.
Harmin paikka tuo ei anna minulle mitään muotoa, vaatii että vyötärön pitäisi olla jonkun sentin kapeampi tiimalasiin ja jonkun sentin leveämpi banaaniin.

Juu, ehkä mä olen jotain siltä väliltä. En nyt mielestäni ihan suorakaan, mutta en tässä kunnossa tiimalasikaan. Olen ollut hoikemmassakin kunnossa ja silloin ehkä enemmän tiimalasi, kun multa lähtee ekana paino keskivartalosta hyvin helposti.

[QUOTE="aloittaja";27989888]Juu, ehkä mä olen jotain siltä väliltä. En nyt mielestäni ihan suorakaan, mutta en tässä kunnossa tiimalasikaan. Olen ollut hoikemmassakin kunnossa ja silloin ehkä enemmän tiimalasi, kun multa lähtee ekana paino keskivartalosta hyvin helposti.[/QUOTE]

Siis olet kaareva suora. Johan tuossa heti ensimmäisenä vastasin. Itse olen myös.

[QUOTE="aloittaja";27989888]Juu, ehkä mä olen jotain siltä väliltä. En nyt mielestäni ihan suorakaan, mutta en tässä kunnossa tiimalasikaan. Olen ollut hoikemmassakin kunnossa ja silloin ehkä enemmän tiimalasi, kun multa lähtee ekana paino keskivartalosta hyvin helposti.[/QUOTE]

oot piilevä tiimalasi

Tosiaan saatat olla "piilevä" tiimalasi, nyt vielä aika suorat mitat mutta jos saat laihdutuksen myötä vyötäröä pienemmäksi niin suhtahan saattaa tulla todella kauniin mallinen :)

Mikä vartalotyyppi minulla on?

Olen 175cm pitkä. Painan 95kg. Ja mittani ovat: Rinta 120cm, Vyötärö 80cm ja lantio 100cm. Levitettyjen käsieni väli on yli kymmenen senttiä pidempi kuin pituuteni jalkapohjista päälakeen..