Suomessa pitäisi olla aina niin vaatimaton ja koskaan ei saa sanoa MISTÄÄN olevansa tyytyväinen. Mutta ollaan me ees täällä keskustelupalstalla suoria, ei se ole muista pois koska kaikilla on hyviä puolia ja vahvuuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomessa pitäisi olla aina niin vaatimaton ja koskaan ei saa sanoa MISTÄÄN olevansa tyytyväinen. Mutta ollaan me ees täällä keskustelupalstalla suoria, ei se ole muista pois koska kaikilla on hyviä puolia ja vahvuuksia.
Vastaisit ees totuudenmukaisesti niin vois vähän helpottaa... Luuletko sä että muut on yhtä tyhmiä kuin sinä, että kaikille menee yhtä läpinäkyvät jutut läpi kuin sulle menis?![]()
Joo muistan et jotain niitä paljasteluketjuja oli mut mä en niitä seurannut, onneks niitä ei oo ollukaan vähään aikaan. Mitäs niille kävi? :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29549144:On ne vissiin vielä olemassa, mutta jokainen, joka erehtyi kuvan laittamaan, niin sai kyllä kuulla kunniansa : /
Joku sai hankittua itelle banniakin ja jotku poistivat ihtesä palstalta sen jälkeen : /
Mie kyllä tykkään naisten vartaloista, vaatteilla ja iliman![]()
Voi kun sulla on nyt huono päivä :/ Ota vaikka siideriä ja koita rentoutua. Mä painun täsä välissä suihkuun. Anteeksi edelleen epäsuora vastaukseni kysymykseen, en ole enkä halua olla itserakas ihminen vaikka tänhetkiseen kuntooni olenkin tyytyväinen.
Ja jos vastaa suhdeluvun olevan "ihanteellinen", niin miten voi olla, ettei silti edes tiedä sitä lukua? Häh? En minä vain ymmärrä.
Sama jos kysytään älykkyysosamäärää niin tulee vastaamaan että "olen nero", minulle on niin sanottu. Ja sitten ei osaa sitä ÄO:ta kertoa edes suunnilleen kun ei oo ees mitattu. Ja sit alkaa sanoi että ette vaan ymmärrä miten nero olenkaan ja että enkö saisi sanoa olevani nero...
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549148:No eikö hetero miehen kuulukki tykätä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29549155:Kuuluu varmaan, mutta sitä ei sais sanoa ääneen.
Rehellisyys on paheeni :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29549144:On ne vissiin vielä olemassa, mutta jokainen, joka erehtyi kuvan laittamaan, niin sai kyllä kuulla kunniansa : /
Joku sai hankittua itelle banniakin ja jotku poistivat ihtesä palstalta sen jälkeen : /
Mie kyllä tykkään naisten vartaloista, vaatteilla ja iliman![]()
Tässä on vajaaälyisille oikein taulukko, josko menis helpommin perille.![]()
Huh, mulla lukema on 0,85(vyötärö 110cm ja lantio 130cm). Paitsi bmi on 48, mut onneks rasva on jakaantunut terveellisesti niin ei oo mitään huolta, et pitäis laihduttaa
Huh, mulla lukema on 0,85(vyötärö 110cm ja lantio 130cm). Paitsi bmi on 48, mut onneks rasva on jakaantunut terveellisesti niin ei oo mitään huolta, et pitäis laihduttaa
Ja rintsikat on 90-95 GG-H, senhän te halusitte kuulla, vai mistä täällä olikaan puhe![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29549244:En tiedä ja inhoan numeroita ja kaikkea niihin liittyvää.
Oletpas hauska ;D En ois voinu kuvitellakaan et joku ajattelee mun leuhkivan isoilla rinnoillaD Hirveän hankala löytää oikeanlaisia, tukevia liivejä, minkä takia käytänkin litistäviä urheilurintsikoita usein.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549275:Palkka?
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29549280:Mikä palkka?Ei mulla ole käytännössä sitäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549278:Eihän ne ees oo isot![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549294:No sitten ei ole numeroilla elämässä virkaa![]()