mikä mussa vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kummissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kummissaan

Vieras
olen juuri eronnut ja alkanut chattailemaan naisten sekä miesten kanssa, kaikenmaailman asioista.
Nyt neljän miehen kanssa on keskustelut syventyneet ja kaikki neljä tuntuu ihanan symppiksiltä. Keskustellaan mesessä camin kautta. Kaikki neljä kehuu ulkonäköni, kuinka seksikäs olen, mukava ym ihanaa.
Varsinkin kaksi haluais kovastikin tavata. Mutta kaikki neljä on naimisissa, olen sanonut etten tahdo särkeä mitään. Mutta nämä miehet vakuuttaa etten särkisikään, kaikilla on niin surkeaa liitossaan, ei seksiä ym. He vakuuttavat että pettävät kuitenkin.

Mikä mussa oikein on että live elämässä miehiä ei todellakaan ole ympärilläni, mutta kesustelupalstoilta olen saanut monen miehen kiinnostuksen joista siis nämä neljä olen itse "valkannut" juttujen ja ulkonäön perusteella, lähinnä että osaavat keskustella syvällisesti

Herää ny. Älä sekaannu naimisissa olevaan mieheen. Tai siis lopeta se sekaantuminen tähän ja meni ihan ulkomaailmaan ja ole oma itsesi niin eiköhän joku kiinnostu.

Tuolla chatissa miehet on joko helvetin rumia tai sitten niissä on joku muu perustavaa laatua oleva vika, jonka takia niiden liitotkaan ei ole onnistuneita. Olet vain viihdyke heille, eivät luuserit pääse kotoaan mihinkään, vaan chattailevat ihan kaikkien naisten kanssa. Surullista, mutta totta. ota itsekin heidät vain ja ainoastaan viihdykkeenä, niin et särje mitään, et edes omaa sydäntäsi.

Yhteistyössä