mikä muu kun vesi veis näläntunnetta pois?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oon syöny tosi epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti, isoja annoksia ja tosi raskasta ruokaa... pari viikkoo sitten päätin, että nyt loppu. en alkanut mitään kurinalaista laiharia, vaan aloin noudattaa lautasmallia.
esim.tänään aamulla kaks ruisleipäpalaa, sipasu voita, keittokinkkua ja kurkkua. ruuaksi puoli lautasta vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua ja lisäks 3 isohkoa uutta perunaa ja reilu kauhallinen jauhelihatomaattikastiketta, välipalaksi kaverin luona kuppi kahvia ja pala kinkkupiirakkaa ja taas mulla on nälkä. mulla on koko ajan nälkä ja tää näläntunne ei oo hävinny mihinkään kahdessa viikossa!! oon koittanu litkiä vettä, mut ei sekään auta, tulee vaan huono olo enkä liiemmin tykkää vedestä... mitä mä teen?!

Juu.. sama ongelma.. ja sitte ku on tuo nälkä niin niillä ruilla tulee syötyä enemmän.. :/ Nytki söin 2 lautasellista lasagnea vaikka vatsa oli jo suht täynnä ekalla lautasella, mutku oli niin hyvää niin piti muka santsata :(

Se on päässä se nälkä... Mä esim en voi sietää puuroa niin aina kun on "nälkä" niin mä annan itelleni luvan syödä puuroa niin harvemminpa sit oikeasti onkaan nälkä... Tosin sulla voi kyllä nyt oikeasti olla nälkä.... Etkö syö kahta lämmintä ateriaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ryyti:
Juu.. sama ongelma.. ja sitte ku on tuo nälkä niin niillä ruilla tulee syötyä enemmän.. :/ Nytki söin 2 lautasellista lasagnea vaikka vatsa oli jo suht täynnä ekalla lautasella, mutku oli niin hyvää niin piti muka santsata :(

Tähän taas auttaa se, että ei tee hyvää ruokaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Se on päässä se nälkä... Mä esim en voi sietää puuroa niin aina kun on "nälkä" niin mä annan itelleni luvan syödä puuroa niin harvemminpa sit oikeasti onkaan nälkä... Tosin sulla voi kyllä nyt oikeasti olla nälkä.... Etkö syö kahta lämmintä ateriaa?

normaalisti syön, tänään en kun heräsin niin myöhään...
siitä kinkkupiirakasta ei oo kun reilu tunti! ei voi olla nälkä..

Kasviksia ehkä vielä vähän lisää ja ehdottomasti lisää proteiinia. Aamupalaksi esim. maustamatonta rahkaa marjoilla tai puolikkaalla banaanilla, muutama rkl leseitä ja pähkinöitä. Raejuusto ja tonnikala vedessä ovat myös hyviä ja helppoja vähäkalorisia proteiininlähteitä. Tuo määrä minkä syöt on aika vähän. Onko kaloreita yleisesti riittävästi? Kinkkupiirakasta ei lähde nälkä, mutta kaloreita tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Alkuperäinen kirjoittaja ryyti:

Tähän taas auttaa se, että ei tee hyvää ruokaa :D

:D hyvä vinkki.. täytyyki huomiseksi vääntää joku tosi kaamee ruoka.. paitsi että tästä sitte kärsii koko muu perhe :)

Yhteistyössä