Mikä muu voi "potkia" mahassa ku vauva ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
siis tuntuu samalta kun sillo ne vauvan ekat potkut ja liikkeet. Minun ei PITÄISI olla raskaana, mutta ei kyllä pitäny viimeksikään. Kun ottaa huomioon ettei viime raskaudessa ollu MITÄÄN oireita, sain tietää viikolla 18 olevani raskaana. Ei se mitään kyllä, lasta rakastettiin siitä hetkestä lähtien mut nyt tuo eka on tosiaan sen 10 kk vanha, enkä mie siis vaan SAA olla raskaana. Kuulemma tokassa raskaudessa liikkeet tuntee aikasemmin ? vai onko jotain muuta "vikaa" mikä tuntuu siltä ku vauva potkis ? Jos viime raskauteen vertaa vähääkään, miehän voin olla vaik kuudennella kuulla =D Kyl se on testi käytävä ostaa mut lohduttakaa vähän nyt enne ku mie pääsen kauppaa vast iltapäivällä...

jos sulla esikoisen syntymästä noin vähän aikaa niin no worries, kohtu on lihas ja saattaa nykiä useita vuosia synnytyksen jälkeen. Meidän esikoispoika on 1v3kk ja mulla nykii ihan alavatsalla, kohdun tienoolla joka päivä. Ei ne aina tarvi ilmavaivoja olla, mutta osta se testi niin saat mielenrauhan.

Raskauden pelko ja vainoharhaisuus ne siellä masussa jyllää. Mulla kans oli ihan selvät potkut kun vauva oli puolivuotias. Ja ne tuntemukset taisi aiheutua ihan vaan siitä ajatuksesta, että nyt ei ei ei kertakaikkiaan olisi hyvä aika toiselle lapselle. :(

Ja ne ilmavaivat on mulla kans joskus muistuttaneet potkuja.

:laugh:

Tajuattehan että kohtu on lihas? Onko kenelläkään koskaan nykinyt lihas jalassa, kädessä? Sitä se kohtukin joskus, valitettavasti tekee!! Varsinkin synnyttäneillä naisilla, usein ennen kuukautisia ja niiden aikana, joillakin ihan non stoppina muutama nykäisy päivässä/tunnissa.

Hihh :D Sori, mua aina naurattaa hysteeriset mammat "oho, mikä tuo oli, oonkohan mää raskaana??!!". Kyllä siellä mahassa saattaa jyllätä joko ilma tai sitten haamupotkut tai lihasnyinnät.

lihaksen nykiminen kohdussa tuntuu juurikin samanlaiselta kuin sikiön potkut. Tästä "vaivasta" kärsii jopa 87%prosenttia synnyttäneistä naisista jossain vaiheessa elämäänsä.

KIITOS !! eli toisin sanoen on hyvin epätodennäköstä et oon raskaana. Pillereitä syön kyllä, niinku söin viimeksikin ku tuli raskaaks. Mut joo...menkatkin miul tulee niiku joskus niin et vaan pari kertaa vuodessa, on aina tullu, niin ei niistäkään voi tietää. Nyt ei oo toukokuun jälkeen menkkoja tullu. Näin vaan sellasta unta viikon ajan et oli raskaana ja nyt alkaa paniikki iskee ain ku mahast kääntää..

jos mulla olis noin monta kuukautta vuoto tulematta niin menisin gynelle ultraan tai sitten ostaisin sen testin ainakin. Niin monta tapausta tunnen joissa raskaudesta saatu tietää vasta myöhään, ja sitten on niitä pillereitä nieleskelty menemään tietämättä vauvasta.

PIERU!
h020.gif

:D

Ne haamupotkut on pieruja.......

Yhteistyössä