Mikä naisilla on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljalleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiljalleen

Aktiivinen jäsen
09.09.2009
1 533
1
36
jos mies viipyy jossakin tavallista kauemmin niin heti tullaan palstalle ihmettelemään missä mies on? soitellaan perään ja kauheaa jos mies ei vastaa

Itse lähdin yksi yö hakemaan kaveria baarista, sanoin sen miehelle. Viivyin matkalla yli 2h ja mies ei soittanut kertaakaan ja kun kotiuduin, ei kysynyt mitään, palstalle ei ole tullut yhtään aloitusta et missä vaimoni viipyy. :D

Ja ei onneksi soittanut kaverille et oliko turvallinen kotimatka :whistle:

No, selvästi viittaat muhun. Mä vaan helposti alan hätäilee, että jos jotain on sattunut.
Kyllä mun mieskin soittaa ja kysyy missä oon, jos meen hakee kaupasta maitoa ja en oo parin tunnin päästäkään vielä kotona.

voi vitsit, niinpä!! Mä ite lukeudun niihin, jotka soittelee jos jossain pikkujutussa alkaa menemään monta tuntia.. :ashamed: pitäis opetella tosta pois, ihan tyhmää.

Jos mies sanoo menevänsä muutamalle ja sitä ei kuulu moneen tuntiin kotiin niin tiedän että on mennyt överiksi. Huolestun sen takia että olen kerran talvella pakkasella löytänyt miehen oven takaa sammuneena :(
No aikuinen kun on niin pitäisi miehen osata jo pitää itsestään huolta mutta kun ei niin ei.....

Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:
Mä olen jo oppinut että jos mies sanoo että "Tulen kohta takaisin", kotiutuu hän aikaisintaan 2-3 tunnin päästä.... :D

Mun eksän kohta oli kolme päivää ja veljellä se on aina ollut vähintään 3 kuukautta :D

No jos mun mies sanoo tulevansa kohta eikä sitä näy kähteen tuntiin se on sen verran poikkeuksellista, että saatan hätääntyä. Jos hänellä menee kauemmin kuin lähtiessään sanoo hän ilmoittaa siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No jos mun mies sanoo tulevansa kohta eikä sitä näy kähteen tuntiin se on sen verran poikkeuksellista, että saatan hätääntyä. Jos hänellä menee kauemmin kuin lähtiessään sanoo hän ilmoittaa siitä.

Näin myös meillä.

No jaa, on ainakin hyvän tavan mukaista ilmoittaa jos viipyykin pitempään kuin normaalisti.
Tietysti jos on puhelin jäänyt pöydälle, niin milläs ilmoittelet...

Mä olen kans oppinut kantapään kautta että mitä tahansa mies sannoo kotiinpalaamisajasta siihen kannattaa aina lisätä vähintään pari tuntia... :whistle: Yleensä hän kyllä soittaa itse jos myöhästyy.

Ja sen yhden kerran kun oli kotoa yön poissa ilmoittamatta (oli sammunut kaverilleen), niin soitin ihan ilkeyttäni anopille ja apelle ja hänen veljelleen ja kaikille että onko näkynyt (vaikka olinkin lähes varma että sinne kaverille on jäänyt)... :saint: Mies sai kuulla siitä koko suvulta niin pitkään, ettei ole kyllä tehnyt sitä toiste...

Se mies joka asuu samassa osoitteessa mun kanssa lähti eilen parille kaljalle.Eipä tuota aamulla näkynyt kun heräsin.

Tänään klo 11.00 tuli tekstiviesti että olen sen ja sen kaverin luona, tulen kohta.

Mä olen jo ylittänyt sen ajan kun perään soittelen....

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Mä olen kans oppinut kantapään kautta että mitä tahansa mies sannoo kotiinpalaamisajasta siihen kannattaa aina lisätä vähintään pari tuntia... :whistle: Yleensä hän kyllä soittaa itse jos myöhästyy.

Ja sen yhden kerran kun oli kotoa yön poissa ilmoittamatta (oli sammunut kaverilleen), niin soitin ihan ilkeyttäni anopille ja apelle ja hänen veljelleen ja kaikille että onko näkynyt (vaikka olinkin lähes varma että sinne kaverille on jäänyt)... :saint: Mies sai kuulla siitä koko suvulta niin pitkään, ettei ole kyllä tehnyt sitä toiste...

Kiitos vinkistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:

Kiitos vinkistä :)

Oleppa hyvä! :D :D

Kyllä mä saatan vaikka maidonhakureissulla jäädä puoleksitunniksi-tunniksi suustani kiinni jonkun tutun äipän kanssa, tai kaupungilla mennä kahville jonkun tutun kanssa. Ois outoa jos en vois jäädä kun kotona joku repii hiuksiaan.

Yhteistyössä