Mikä näistä kirjoista paras?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viblsp-

Aktiivinen jäsen
11.11.2008
8 146
0
36
Taru Sormusten Herrasta
Narnia-kirja (siis jossa kaikki Narnian tarinat)
Da Vinci Code

Kirjastossa tuli käytyä ja nyt vaikea päättää, minkä lukisin ensin. On vielä joku kauhukirja, mutten muista kirjoittajaa/kirjan nimeä, enkä jaksa käydä kattomassa. x)
 
TSH, Narnia ne on tullu luettua useampaan otteeseen =) että ne on hyviä ja mukaansa tempaavia, toi viimeinen ei oo mun listalla se minkä halua lukea en tiedä miks :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Unelmahöttö:
Da Vinci koodi ainakin oli hyvä. Muita en ole päässyt alkua pitemmälle :ashamed:

Mie aloitin leffan katsomisen pari päivää sitten, mutta tuntui vahvasti siltä, että haluan lukea sen ennen leffan katsomista, joten leffa jäi kesken. :D Vaikutti hyvin mielenkiintoiselta. :)
 
Da Vinci Koodi sai kaameen huonot arvostelut ja on varmaan kultivoituneiden mielestä tosi huono, mutta mun mielestä se oli viihdyttävä, kiehtova ja joutuisa lukukokemus. Oikeinkin hyvää kesälukemista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Da Vinci -koodi oli ihan karmean huono. Unilääkettä tehokkaampi.

En usko. :D

Ei ole pakko uskoa, mutta hohhoijaa. Mä aloitin lukemisen siinä toivossa, että ois hehkutuksen arvoinen, mutta ei...

Varmasti siitäkin kiinni, mitä on tottunut lukemaan ja mistä pitää. Mie myönnän kyllä, että jos on kovis hidastempoinen ja keskittymistä vaativa kirja, saatan kyllästyä. En siltikään voi lopettaa kesken, vaan sitten menee pakolla läpi, viimeistä sivua odottaen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisitte samalla oppia jotain.

Minusta J. R. R. Tolkien ja C. S. Lewis kuuluvat yleissivistykseen.

Luen paljon tietokirjallisuuttakin, mutta pidän klassikkokirjoja, sekä -kirjailijoita myös arvossa.
 
Mä en saanut koskaan luettua TSH:ta loppuun, meni niin veteläksi. Narniaa en ole lukenu, joten suosittelen ehdottomasti Da Vincin koodia. Se odottais mulla kanssa tossa, mut pitäis värjää hiukset (jää taas tuonnemmaksi)...
 
Olihan se Dv-koodi sinällään hauska oivallus. Itse luin kirjan valokuvaversiona ja se oli hauska. Tavallisena kirjana olisin hätinä jaksanut, tarina siinä kuitenkin oli niin onneton.

Enkelit ja Demonit oli juonellisesti parempi kirja kuin DV. Dan Brownin paras teos sekään ei ollut.

Ei nuo mitään himolukijan kirjoja ole mitkä tulee lukea lähinnä siksi että tietää mistä kaikki puhuvat. Tottumattomalle lukijalle ovat ihan kivoja ja aina positiivista, että ihmiset lukevat ylipäänsä jotakin.

Oletko Harry Potterit lukenut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks:
Olihan se Dv-koodi sinällään hauska oivallus. Itse luin kirjan valokuvaversiona ja se oli hauska. Tavallisena kirjana olisin hätinä jaksanut, tarina siinä kuitenkin oli niin onneton.

Enkelit ja Demonit oli juonellisesti parempi kirja kuin DV. Dan Brownin paras teos sekään ei ollut.

Ei nuo mitään himolukijan kirjoja ole mitkä tulee lukea lähinnä siksi että tietää mistä kaikki puhuvat. Tottumattomalle lukijalle ovat ihan kivoja ja aina positiivista, että ihmiset lukevat ylipäänsä jotakin.

Oletko Harry Potterit lukenut?

En ole lukenu Pottereita, se on kyllä aikomuksena. :)

"Pientä" vaihtelua nuo lainaamani, kun suosikkejani on Stephen King ja Patricia Cornwellin Scarpetta-sarja. :D

Jotenkin nuo klassikot on mulle ollu hankalia aloittaa. Pelkään jotenkin, että kyllästyn heti alkuunsa ja että se lukeminen on sitten pakkopullaa. Mutta tuntuu melkein velvollisuudelta. :D
 

Yhteistyössä