K
Ken guru
Vieras
[QUOTE="vieras";28967243]Hoh hoijakkaa, kertoo kyllä kirjaimellisesti millasta väkeä keskutelupalstalla liikkuu. Minulle on yksi ja sama onko ihminen mistä maasta ja minkälaisia sekarotuisia on, kunhan hällä on sydän paikallaan ja on ihminen ihmiselle, tätä toivon totisesti tälläkin palstalla. Venäjältä tulee todella päteviä lääkäreitä Suomeen, kiitos heille kun paikkaavat Suomen lääkäripulaa.[/QUOTE]
Mitä tekemistä tuolla on taas minkään kanssa? Kysyttiin että mikä näistä haluaa olla, ja rehellisesti voin vastata että en haluaisi olla somali, venäläinen, ahvenanmaalta, enkä romani. Mutta enpä mä haluaisi olla esim. amerikkalainenkaan.
Saamelainen tai karjalainen voisin olla. Mutta niitä vaihtoehtoja ei ollut.
Tuskin moni ulkomaalainenkaan haluaisi olla suomalainen, mutten vedä siitä herneitä nenään.
Mitä tekemistä tuolla on taas minkään kanssa? Kysyttiin että mikä näistä haluaa olla, ja rehellisesti voin vastata että en haluaisi olla somali, venäläinen, ahvenanmaalta, enkä romani. Mutta enpä mä haluaisi olla esim. amerikkalainenkaan.
Saamelainen tai karjalainen voisin olla. Mutta niitä vaihtoehtoja ei ollut.
Tuskin moni ulkomaalainenkaan haluaisi olla suomalainen, mutten vedä siitä herneitä nenään.