M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mies69:Ehkä joku naseva lähiönimi
Esim mikä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tykkää mistään. en antais mitään näistä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mies69:Ehkä joku naseva lähiönimi
Esim mikä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tykkää mistään. en antais mitään näistä.
No en minäkään ole varma kuin tuosta Leosta,muut on vielä hakuammuntaa eikä mulla ole vielä hajuakaan kumpi tulee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mies69:Ehkä joku naseva lähiönimi
Esim mikä? =)
Jessican kaveriksi sopis esim.Nico tai Jucca.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tykkää mistään. en antais mitään näistä.
No en minäkään ole varma kuin tuosta Leosta,muut on vielä hakuammuntaa eikä mulla ole vielä hajuakaan kumpi tulee![]()
Ja jos tyttö tulee niin sehän on se Paprica, eikö? Sehän on jo sovittu?!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tykkää mistään. en antais mitään näistä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:nicklas![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mies69:Ehkä joku naseva lähiönimi
Esim mikä? =)
Et sä saa mua provoisoitua![]()
Jucca ei voisi kuitenkaan olla,tietystä syystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja inkkupinkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tykkää mistään. en antais mitään näistä.
Tuo Paprica.. mä kuolenD
Alkuperäinen kirjoittaja inkkupinkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tykkää mistään. en antais mitään näistä.
Tuo Paprica.. mä kuolenD
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja inkkupinkku:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en tykkää mistään. en antais mitään näistä.
Tuo Paprica.. mä kuolenD
Joo se tulee mun tytön nimeksi jos sellaisen saan :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mies69:Ehkä joku naseva lähiönimi
Esim mikä? =)
Et sä saa mua provoisoitua![]()
Jucca ei voisi kuitenkaan olla,tietystä syystä![]()
Sukunimi on Palmu?No joo, mä tiedän ihan olemassaolevan Jukka Palmun
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja mies69:Ehkä joku naseva lähiönimi
Esim mikä? =)