K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mozilla. On ihan jees, mutta tykkäisin kovasti IE:n välilehdistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:mulla on ie
miten ton mozillan saan????
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mozilla. On ihan jees, mutta tykkäisin kovasti IE:n välilehdistä.
onhan Mozillassakin mukavat välilehdet!
Itsellä kotona Opera ja töissä Firefox. IE:tä ei ole eikä tule!
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mozilla. On ihan jees, mutta tykkäisin kovasti IE:n välilehdistä.
Onhan tässä joo välilehdet, mutta ne ei ole niin helppokäyttöiset.
Enkä mä ole löytänyt, mistä saisin uuden välilehden aukeamaan alotussivulle..?
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mozilla. On ihan jees, mutta tykkäisin kovasti IE:n välilehdistä.
File -> New tab tai Ctrl+T
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:Mozilla. On ihan jees, mutta tykkäisin kovasti IE:n välilehdistä.
File -> New tab tai Ctrl+T
Niinniin, mutta se aukee tyhjänä sivuna. En löytänyt asetuksista, että millä sen saa aukemaan alotussivulle. IE:ssä se aukee mulla suoraan Googleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Useampi välilehti auki heti kun selaimen käynnistää?
Työkalut > Asetukset > Yleiset > Aloitussivu. Kirjoita useampia osoitteita ja jokaisen väliin |-merkki. Sen saa kun painaa näppiksessä pohjaan Alt Gr ja painaa Z-kirjaimen vasemmalla puolella olevaa näppäintä. Tai sitten sen voi copypastettaa tuosta. Läppäreissä se kun ei välttämättä ole siinä näppäimessä.