Mikä neuvoksi kun gradun teko ahdistaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En ole saanut gradun suhteen tehtyä yhtään mitään pariin kuukauteen. Nyt on ollut sellainen kausi, että aihe ei kiinnosta pätkääkään. Ei huvita lähteä tekemään haastatteluja, ei huvita analysoida, ei lukea alankirjallisuutta, ei mitään. Miten pääsen tästä tunteesta eroon?

Viime kuukaudet olen vain sit tehnyt töitä ja kaikkea muuta, et aihe lepäis mut ei sekään näytä auttavan.

täällä opparin kanssa. Sain just sen korjattuna takaisin ja paljon on vielä työtä että menee ees läpi. Mulla lukihäiriö vaikeuttaa kovasti kirjallisia töitä ja koulu roikkuu tästä kiinni.

[QUOTE="mää";22483319]täällä opparin kanssa. Sain just sen korjattuna takaisin ja paljon on vielä työtä että menee ees läpi. Mulla lukihäiriö vaikeuttaa kovasti kirjallisia töitä ja koulu roikkuu tästä kiinni.[/QUOTE]

Voi, mutta sähän olet edistynyt hyvin! Mulla ei itelläni ole lukihäiriötä mutta kirjoitan silti huonoa suomea. Ajattelinkin palkata ystäväni oikolukemaan työn. Heh sitten jokus kun jotain olisi paperillakin asti, jotain konkreettista.

Mä päätin silloin aikoinaan päivän esim. "Tiistaina en tee muuta kun gradua" Maanantaina herkuttelin ja makoilin koko illan sohvalla ja tein itselleni selväksi että heti aamusta aloitan hommat.

Niin tein, keitin kahvit ja keskityin vain ja ainoastaan sen gradun tekemiseen koko tiistain.

VAIKEINTA ON ALOITUS - mutta siitä se todellakin lähtee kunhan aikatauluttaa itselleen sen homman!! Välillä vapaapäivä väliin jolloin miettii kaikkea muuta kun gradua!

Huonoin on "aloitan tämän tunnin päästä" "teen sitten illemmalla" TAI PAHIN "viikonloppuna sitten"

Tsemppiä!

Yhteistyössä