Mikä niissä huonosti kohtelevissa, välinpitämättömästi käyttäytyvissä miehissä oikein vetoaa naisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kun useiden kuukausien seurustelun jälkeen, mies olikin IHAN muuta kuin antoi ymmärtää. Onneksi kyse oli pelkästä seurustelusta. Tosin koska ollaan nelikymppisiä, oli tietenkin puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta. Ajattelin, että olen monen vuoden yksinolon jälkeen löytänyt ihanan aikuisen miehen. ihan yhtä pahalta ne sydänsurut tuntuu näin "aikuisenakin" ja pettymys on oikeasti ihan mieletön.

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25425477:
Jos puhuttais ihan oikeasta elämästä sanoisin, että ne miehet olivat ensin alkuun ihan toisenlaisia..

On jotenkin painunut mieleen:

Voivottelin aikoinaan eksän siskolle, kun eksä oli taas kerran pettänyt lupauksensa mulle kun oli kivampi rillutella kännissä kavereiden kanssa, en nyt muista tilannetta tarkemmin.

Tää sisko sitten lohdutteli, että kuule kaikki ne miehet on semmoisia, vähän renttuja. Kaikki.

Vähän perästä se lisäsi, että tai no jos ei ookaan, niin sitten ne on muuten niin tylsiä, ettei semmosia jaksa kattella.

Silloin mä tajusin, että oikeesti, jotkut naiset _haluaa_ tuommoisen miehen. Mä en. Meni vaihtoon ja nyt on sit kai sellainen kunnollinen tylsä mies, enkä pois antais 8)

En osaa sanoa, kun ei vetoa minuun.

Mutta jos ympärilleen katsoo, niin voi ihan yhtä hyvin kysyä, mikä niissä huonosti kohtelevissa, välinpitämättömästi käyttäytyvissä naisissa oikein vetoaa miehiin? Kun juuri ne vaikeimmat tapaukset ovat niitä, joita eniten piiritetään...

Väittäisin, että kyseessä on yksinkertaisesti inhimillinen kilpailuvietti, kummallakin sukupuolella. Vietti saavuttaa jotain vaikeasti saavutettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmäinen;25428288:
kun useiden kuukausien seurustelun jälkeen, mies olikin IHAN muuta kuin antoi ymmärtää. Onneksi kyse oli pelkästä seurustelusta. Tosin koska ollaan nelikymppisiä, oli tietenkin puhuttu yhteisestä tulevaisuudesta. Ajattelin, että olen monen vuoden yksinolon jälkeen löytänyt ihanan aikuisen miehen. ihan yhtä pahalta ne sydänsurut tuntuu näin "aikuisenakin" ja pettymys on oikeasti ihan mieletön.

Saa tuntuakin pahalta, eihän ikä vähennä mitään...

:hug:

Yhteistyössä