Mikä niistä emmaljungista niin superhyvät tekee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja påpåb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22088141]Emmaljunga on niin laatumerkki. Mun mielestä lapsille vaan parasta laatua.
Itse en edes huolisi muita merkkejä.[/QUOTE]

:laugh:
Vai että lapselle vaan parasta ja siksi Emmaljungat.
Itse lasken laatumerkeiksi monet muutkin vaunumerkit, Brio ei kylläkään näihin ns. laatumerkkeihin kuulu.

Ap: en minä vaan tiedä, kun en ole sitä koskaan itsekään ymmärtänyt. Aivan liian hyökkäysvaunumaisia omaan makuuni.

[QUOTE="vieras";22088469]Minä en enää haluaisi emmaljungia, jos vielä joskus pitäisi vaunut ostaa. Meidän omat (2007) ei ainakaan taitu kovilla pakkasilla kasaan, ilman sisällä sulattamista. Toinen on, että jarruihin kun menee hiekkaa, jarrut saa päälle mutta pois vain tasapäisen meisselin avulla!! :/[/QUOTE]

Nää uudet on näköjään sitten huonompia kuin noi vanhat.

Itsellä briot eikä ole ollut mitään ongelmia vaikka meillä tehdään hiekka ja metsäautoteitä pitkin 2 tunnin lenkkiä joka ikinen päivä kesät talvet koiria kun lauma löytyy. 3v käytössä eikä mikään osa ole rikki mennyt eikä mitään pitänyt vaihtaa. Emmaljungissa oli aivan olemattomat jousitukset noihin meidän brioihin verrattuna joten ei olis tullut kyseeseen. Ihmetyttääkni miten ihmiset saa vähällä käytöllä ja vielä kaupunkikäytöllä vaunuja rikki.

Yhteistyössä