Mikä nimeksi ??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Nysä

Ja miksi ihmeessä tuon kokoiselle koiralle pienen koiran nimi? Sarkasmia vai...?

Sarkasmia ennen kaikkea. :D :laugh:

Mutta myös totta toinen puoli; hän on jäänyt sisariaan paljon pienemmäksi, ei kai ole riittänyt ravintoa masussa kaikille. Joten on sisarusparvensa pikkuinen... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Nysä

Ja miksi ihmeessä tuon kokoiselle koiralle pienen koiran nimi? Sarkasmia vai...?

höh. huumoria. :D

mullakin oli rotikka ja nimenä Fifi ;)

ei nimi miestä pahenna.... jne.... :whistle:


Nysä :laugh: :laugh:

Joo näin on, mulla on vissiin vähän kiero huumorin taju kanssa. :D

Mun tädillä oli kerran toy villakoira nimeltään Rocky. :xmas:


Mimi oli kyllä kansa aika ihana, mutta onks se tarpeeksi pieni nimi??

Mä muistan tykänneeni aina Mimistä, luin sen joskus nuorena jostain kirjasta... Mikäköhän sen sarjan nimi oli? Neljä tyttöä jotka perusti lastenvahti kerhon... :whistle: No joo, mutt yhden tytön mummon nimi oli Mimi.

Ton koiran kasvattajalla on kyll ennestään ollut jo kolme Fifiä, että vaihtelu vois virkistää... :whistle:

 

Yhteistyössä