Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:Siru, Milli, Mini?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Lilli? Mini?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Lilli? Mini?![]()
Mitä jos Lilli ja Milli on joskus samassa tilassa, tajuaako ne nimensä... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Nysä
Ja miksi ihmeessä tuon kokoiselle koiralle pienen koiran nimi? Sarkasmia vai...?
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Nysä
Ja miksi ihmeessä tuon kokoiselle koiralle pienen koiran nimi? Sarkasmia vai...?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Nysä
Ja miksi ihmeessä tuon kokoiselle koiralle pienen koiran nimi? Sarkasmia vai...?
höh. huumoria.![]()
mullakin oli rotikka ja nimenä Fifi![]()
ei nimi miestä pahenna.... jne....![]()
Nysä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mun kaverin appivanhemmilla oli MOPSI ja sen nimi oli Nysä...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Nysä
Ja miksi ihmeessä tuon kokoiselle koiralle pienen koiran nimi? Sarkasmia vai...?
höh. huumoria.![]()
mullakin oli rotikka ja nimenä Fifi![]()
ei nimi miestä pahenna.... jne....![]()
Nysä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:-sissi
-kira
-tara
-
mikäs on virallinen nimi,jos siitä sais väännettyä =)