Mikä oikeasti auttaa? Tahranpoistoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Tuntuu että puolet vauvojen vaatteista on sosetahroissa. Vanish oxi actionia olen kokeillut; liottanut, suihkuttanut, tehnyt tahnaa, laittanut esi- ja normaaliin pesuun... Ei auta. Mikä auttaa silloin kun lika on ehtinyt jo imeytyä ja kuivua vaatteeseen?

Luota pinkkiin :D

Meillä Vanish on toiminut parhaiten, se jauhe. Siitä kun tekee sellaisen tahnan ja antaa vaikuttaa niin lähtee aikasta hyvin tahrat pois. Tai ainakin paremmin kuin millään muulla tahranpoistoaineella.
*muok* Huonostipa luin. Olit jo kokeillut tuota.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Luota pinkkiin :D

Meillä Vanish on toiminut parhaiten, se jauhe. Siitä kun tekee sellaisen tahnan ja antaa vaikuttaa niin lähtee aikasta hyvin tahrat pois. Tai ainakin paremmin kuin millään muulla tahranpoistoaineella.
*muok* Huonostipa luin. Olit jo kokeillut tuota.

:D Joo olen kokeillu suihketta ja jauhetta. En luota pinkkiin. :laugh: :D

Sappisaippuaan suhtaudun ristiriitaisesti, olen kasvissyöjä... Mutta toisaalta ostan noille lihansyöjille lihaa ja kalaa, en sitten tiiä, kai sitä vois kumihanskat kädessä kokeilla. :whistle:

nii eikös siinä oo sappea lehmän masuta? sillä lähti 2v kaapissa olleista tahrat meillä. pala on parempi kun se neste. mä hankasin sitä reilusti ja ihan vaahdoksi asti, jätin myttyyn sankkoon yöksi ja sit koneeseen normaali pesuun. fairyllä oon saanu heti otettua kyl hyvin tahroja kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
nii eikös siinä oo sappea lehmän masuta? sillä lähti 2v kaapissa olleista tahrat meillä. pala on parempi kun se neste. mä hankasin sitä reilusti ja ihan vaahdoksi asti, jätin myttyyn sankkoon yöksi ja sit koneeseen normaali pesuun. fairyllä oon saanu heti otettua kyl hyvin tahroja kanssa..

Juu naudan sappea. Pitää kokeilla. Mulla kun ei oikein ole aikaa käsitellä niitä tahroja tuoreena. :/ Saako sitä ostettua ihan tavallisista kaupoista?