Mikä ois hyvä vaippa pottakoululaiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolaadi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Chocolaadi

Vieras
En jaksa sitä pyykkirumbaa mikä tulee kun yritetään pelkillä alkkareilla ja vaatteilla. Kyllä tämän kokoisessa perheessä tulee muutenkin ihan liikaa pyykkiä.. Mikä ois sellanen hyvä vaippa, että se ei vuotais, mutta sais tuntua vähän kostealta lapsen pyllyä vasten niin että hoksais itekin, että olisi parempi käydä potalla? 15 kiloiselle pojalle etsin housuvaippaa. Sais olla jotain edullisempaa merkkiä.

Eipä taida olla yhtään sellaista vaippaa, joka ei tuntuisi kuivalta...paitsi ne Potty training pantsit, Liberon tai Pampersin taitavat olla, jotka ei kyllä ole edullisia. Kuivaksiopetteluhousut on toinen vaihtoehto.
Tai sitten laitat ensin alkkarit ja siihen päälle housuvaipan...märältä tuntuu, ja alkkaripyykkiä tulee, mutta muut vaatteet ja lattiat pysyy kuivina =).

Meillä on kanssa potta opettelu menossa. Mitkään ei edes ns. huonot vaipat tarpeeksi märän tuntuiset.
Kalsarit alle ja ns. kuivaksiopetteluhousut päälle ..... toimii

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tätä itsekin olen miettinyt.
Ajattelin jopa kokeilla ihan vanhanaikaista sideharsoa. Mut millä sen kosteuden sais pidettyä pois päällyshousuista?

En tiedä saako enää niitä semmoisia muovivaippataskuja mistään oikeaa nimitystä en muista ne olis kätsyt.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tätä itsekin olen miettinyt.
Ajattelin jopa kokeilla ihan vanhanaikaista sideharsoa. Mut millä sen kosteuden sais pidettyä pois päällyshousuista?

En tiedä saako enää niitä semmoisia muovivaippataskuja mistään oikeaa nimitystä en muista ne olis kätsyt.

Muistan nää muoviset vaippaliinat, mutta eipä semmosia taida enää mistään saada. Pitäiskös leikata itse vaikka muovipussista... =)

Yhteistyössä