E
en itse tiedä
Vieras
Mä oon vähän neuroottinen enkä oikeen nyt tiedä miten tuo astiasto pitäs pakata, että se pääsee perille ehjänä. Kyseessä 12-hengen astiasto. Mihin ne ois paras pakata? Ja miten? Ja onkohan edullisempaa lähettää postin vai matkahuollon kautta?