Mikä ois tehokas lapsikarkote?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kakarat tulee trampoliinille ihan omin luvin. Ihan vieraita lapsia on nähty pihassa ja kommennettu pois. Tänään häädin 2 poikaa pois, eilen samoin.

Trampoliini on tavallan sisäpihassa, ikkunoiden äärellä, ei mitenkään kätevästi tien vierellä, että siihen vois ohimennen vain poiketa.

Miksi lapset ei ymmärrä, että toisten pihalle ei voi tulla? Toinen ongelma on nämä ovikellonsoittajat, eli lasten tutut ja tuttujentutut. Soitavat ovikelloa, kysyvät, että onko ****** kotona. Tänäänkin vastasin, että ei ole nyt kotona, on puistossa. Ovikellonsoittajat jäi trampalle hyppimään. Kävin sanomassa, että lähtekää pois.

Onko tämä teistä normaalia, miten tämä voi olla näin?

[QUOTE="vieras";26424347]Ei oikeastaan saa. Ja jos saisi, se taas estää omien lastenkin menemisen ilman aikuisen jatkuvaa apua.[/QUOTE]

Pöh... Jos kuitenkin laittaisi sen lukon (jos saa). Ja avaisi sen silloin kun lapset ovat kotona. Sulkisi silloin kun lapset lähtee pihasta. Tämäkään ei tietenkään ole kovin toimivaa, jos lapset liikkuu edes takaisin paljon. Ja eivät osaa itse avata/sulkea lukkoa.

Mites olisi kielletty lapsilta kyltti? Tai äkäinen vahtikoira? Anna anteeksi ala-arvoiset jutut. Pitäisi kait suunnata sänkyyn...

Pöh... Jos kuitenkin laittaisi sen lukon (jos saa). Ja avaisi sen silloin kun lapset ovat kotona. Sulkisi silloin kun lapset lähtee pihasta. Tämäkään ei tietenkään ole kovin toimivaa, jos lapset liikkuu edes takaisin paljon. Ja eivät osaa itse avata/sulkea lukkoa.

Mites olisi kielletty lapsilta kyltti? Tai äkäinen vahtikoira? Anna anteeksi ala-arvoiset jutut. Pitäisi kait suunnata sänkyyn...

Ei kun hyviä ideoitahan nuo on. Olen harkinnut jo ties mitä rihlakkoa... Ihmetyttää noin törkeästi käyttäytyvät lapset. Aivan uskomattomia. "Eiku me vaan vähä aikaa..."

Ymmärrän täysin. Ärsyttäisi itseänikin, jos olisin moisessa tilanteessa. Jollain tasolla ymmärtäisin vaikka en siltikään hyväksyisi, jos tramppa olisi etupihalla. Mutta, että vielä tullaan toisen takapihalle...

Yhteistyössä