Mikä olis hyvä merkki kakkosautoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Pientä autoa ollaan mahdollisesti hankkimassa. Meillä aina ollut farmari tai tila-auto joten noi pienet autot ovat vieraita meille. Turvallinen ja luotettava auto on hakusessa. WV Polo tai Golf Opelista Corsa? Muita?

Minä saan ensi viikolla uuden mazda3:sen.Vaihdan farkku Nissanin pois, kun en tarvitse niin isoa enää...Uusi mazda kolmonen tulossa markkinoille, joten aika hyviä tarjouksia on nyt siitä ollut.Nuo auto jututkin on ihan makuasioita,kuka mistäkin tykkää
http://www.mazda.fi/?page=94

VW Polon ja Corsan entisenä omistajana en suosittele ainakaan Polosta classic -mallia. Ovien lukituksissa pieni ylläri, eli lukot kerää likaa ja kosteutta itseensä (tyyppivika) ja yhden lukon puhdistaminen maksaa noin 85 euroa. puhdistun pitää tehdä joka toinen vuosi jos ei ole autotallia. lukkosula ei siis tähän riitä. muutenkin on sähkövikaa... valot...

jos varmatoimista autoa etsit, niin toi-ota-jos-et-muuta-saa -maineestaa huolimatta toyota tai muuta japanilaista autoa suosittelee automekaanikkoveljeni.

Ruostuuko noi japskit vielä kovaa vauhtia? Mulla oli joskus 90 luvulla Nissani ja sai hitsailla joka vuosi että meni katsastuksesta läpi. Siinä meni usko noihin japskeihin. Tosin siitähän on jo kauan aikaa ja voihan ne olla jo parempi peltisiä. Miten sitten Peugeot 206?

Golfin mäkin haluaisin ,mutta on aika kallis merkki. Ei raaskis ihan hirveitä maksaa kun meillä kuitenkin on jo 08vm auto. Enkä kyllä haluais ostaa ikäloppua tai paljon ajettua. On tää niin vaikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Joo , näppäilin noi kirjaimet väärinpäin :) Yariksessa ei kunnon mittaristoa , näyttäis olevan vaan sellanen pieni digitaalinen juttu?

Mulla on Yaris ja tykkään siitä!
Digitaalinen mittaristo mutta ei se niin kauheen pieni ole ja mä totuin siihen tosi nopeasti.

japanilaisia autoja hinataan melko vähän, joten tekniikka toimii. tietty kannattaa ottaa "kaikki mahdollinen" alusta- ja kotelomassaus, koska täällä teitä suolataan.

käytettyen autojen hinnat tulleet ennen vuoden vaihdetta ja vuodenvaihteen jälkeen alas, joten eiköhän sopiva löydy, vaikka ei olisi suoraan pinosta tai jeesuksenaikanenkaan.

kannattaako enää 90-luvun autoa ostaa. 2000 vuosimalinenkin on jo 9 vuotta vanha ja niissä alkaa olla kulumia, eli osia saa vaihella!![/quote]

Mutta kakkosautostosta oli kyse? Harvemmilla on varaa ostaa kaksi 2000-luvun autoa. :whistle:

Mun porukoilla on pikkunen golffi, ihan kyllä ykkösautona, mutta kun sillä itse pörrä kaupungissa, nin ohan sen näppärä pyöriteltävä tuon farkun jälkeen. Älä corsaa osta, se on kunnon tuuliviiri, anopin corsalla ei uskalla ajaa kun max. 95km / h, kun se alkaa soutaa kaistan laidasta toiseen. Se on niin keponen. Tuo golf esim. on paljon painavampi ja siksi vakaampi ajettava.

Alkuperäinen kirjoittaja fani:
Vaikka Chevrolet Kalos.[/quot

LETUKKA? nyt kääntyis varsinaiset amerrikan autojen kannattajat jo
haudassaanki :))

se on joku kiinalainen hyundai johon ikävä kyllä on pistetty chervoletin merkit
häpeä pilkku ameriikkalaiselle autoteollisuudelle :(

jonka vuoksi niiden omakin talous alko kulkea kohti alamäkeä.....

Yhteistyössä