Mikä olis miulle ihanne paino?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
50kg? oothan sä nytkin normaalipainoinen,riippuu vaan haluatko olla hoikka vai pyöreempi.
oo sua pidempi ja painan 65kg ja tavoitteena on edelleen pudottaa vähän.

Ei se ole pelkästään paino/pituus,ihmiset on niin eri mallisia ... joku voi olla 160cm ja 56kg ja näyttää pullealta,toinen taas samoilla mitoilla laihalta.Ihan sopivalta tuo ainakin kuulostaa.
Jos olet itse tyytyväinen,niin hyvä. ;)

Mun mielestä on turha katsoa niitä kiloja, ellei siis ole enemmänkin ylipainoa. Jatka samaan malliin vaan ja seuraa vaikka peilistä niitä muutoksia tai mittanauhalla. Jos tuloksia haluat nähdä. :)

No mielestäni olen pullukka vaikka toiset sanoo että olen jo liiankin laihan näköinen,posket on aikas kapeat mulla.
Mutta takapuoleni on liian iso minusta ja reidet paksut.

Vaikka nainen olisi kuinka hoikka, "ihannepaino" on aina pari kiloa vähemmän. Toinen asia on, onko tuollaisessa tyytymättömyydessä mitään järkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mielestäni olen pullukka vaikka toiset sanoo että olen jo liiankin laihan näköinen,posket on aikas kapeat mulla.
Mutta takapuoleni on liian iso minusta ja reidet paksut.

Paikallisesti ei voi laihduttaa muuten kuin kirurgin veitsen alla, joten opettele olemaan tyytyväinen kropastasi! Treenaamalla saa parempia muotoja, jos jokin harmittaa, mutta vaakaa on tuossa kohden enää turha tuijottaa.

Minulle olisi sama vaikka painaisin 100kg, jos ulkomuoto olisi kuitenkin mieluinen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza :
50kg? oothan sä nytkin normaalipainoinen,riippuu vaan haluatko olla hoikka vai pyöreempi.
oo sua pidempi ja painan 65kg ja tavoitteena on edelleen pudottaa vähän.

Olet laskurin mukaan 15 kg päässää tavoitteesta. Onnea

Yhteistyössä