mikä olisi hyvä imuri?

Saimaanrannan äippä

Aktiivinen jäsen
12.06.2006
2 207
0
36
Tuli tuosta kissa koira ketjusta mieleen että mikä on hyvä imuri. Pussillinen vai pussiton? ja minkä merkkinen?

Imuri alkaa kaikesta huolimatta vedellä viimeisiä ja sitä uutta imuria minkä isäntä jo lupasi ei ole alkanut kuulumaan...

Keskusimurit ei tule kysymykseen.

Dysonin minäkin aion ostaa seuraavaksi imurikseni. Siinä on vaan hirvee ääni ku appiukon vehjettä olen käyttäny vaan parempi kuin tavallinen imuri muuten. Kalliimpi kans kuin tavallinen, vaan mitenköhän paljon rahaa palaa sitten vuosien saatossa niihin pusseihin.

Olen tässä miettinyt, että kuka osaisi vastata seuraavaan kysymykseen:
Meillä on pieni asunto, jossa on koira. Koirasta ei juurikaan lähde karvaa. Vaikka imuroimme paljon, tulee pölyä ja karvaa aika vähän. Ainakin nykyisessä imurissa pölypussi rupeaa haisemaan pahalle. Onko uusissa imureissa tätä ongelmaa, eli tuleeko pölypussi vaihtaa tietyn AJAN välein, ennen kuin se varsinaisesti on täynnä, jotta välttää hajuhaitat? Tämän takia pohdin, olisiko kätevä pölypussiton, joka tyhjennettäisiin useasti. Vai pussillinen, jos tarvii vaihtaa vain kun pussi on täynnä

Pölypussiton imuri on kamala. Meillä oli dyson ja imuteho loistava. Sen sijaan säiliön tyhjennys ja pesu oli niin ikävää, että dyson lähti vaihtoon alle vuodessa !

Hei,ihan ehdottomasti tuo Dyson.
En ole parempaan imuriin 34 veen aikana törmännyt.Ei haise sellanen paha pölypussihaju,ei tarvii hajukuulia ja saa puhdasta.

Oli Elektroluixin hyvä imuri ennen ja kun pesin lattioita imuroinnin jälkeen,sain jatkuvasti rättiä uittaa.
Tästä huomasin selkeen eron.
Dysonin jälkeen ei tarvinnut rättiä huljuttaa vähän väliä,todella paljon paremmin imuroi kaiken pölyn,

On kalliimpi kuin tavisimurit mutta TODELLA paljon parempi.

MÄ liputan Dysonille!!! :attn:

Mut onko se tosiasia, että pölypussi täytyy vaihtaa tietyn ajan välein vaikka se ei olisi täynnä? Kyllähän se lika siellä rupeaa maatumaan/hajoamaan? Tällä hetkellä tuo pikkuimurin pussi kestäisi tilavuuden puolesta vaikka puoli vuotta, mutta rupeaa haisemaan. Ainakin mainostavat uusissa imureissa noita suodattimia, että hajut jää siihen, mutta tiedä sitten. Ei jaksaisi hirveää vuorta ostaa pölypusseja jotka joutuu vajaana kuitenkin heittämään pois

Yhteistyössä