Mikä olisi sopiva hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
eli kirpikselle olen menossa myymään. On miesten ja naisten vaatteita, ok kuntoiset, ei ehkä ihan viimeistä muuotia, siis sellaiset "aikuisten makuun" paitoja, puseroita, housuja jne...onko 2-3e/kpl ok? ajattelin jos laittaisin vaikka 3e/kpl ja 5kpl/10e kyltin? sitten mukan on myös naisten kenkiä, ei myöskään viimeistä muotia, mutta ihan ok kuntoiset, voiko nekin olla saman hintalapun alla?

Entäs lasten lelut, en oo vielä käynyt pojan ka leluja läpi, mutta sanoisin että suurin osa niistä on n. 15-25e kaupassa maksavia leluja, paljonkohan niistä voisi pyytää?

Aikuisten vaatteet, varsinkin jos ne ei ole tätä perus "henkkamaukkaa", liikkuu TODELLA HUONOSTI. Voi olla, ettöä joudut laahaamaan kaikki koskemattomina takaisin kotiin :(.
Lelut liikkuu hyvin jos on ehjiä ja puhtaiya.

[QUOTE="vieras";25132825]Aikuisten vaatteet, varsinkin jos ne ei ole tätä perus "henkkamaukkaa", liikkuu TODELLA HUONOSTI. Voi olla, ettöä joudut laahaamaan kaikki koskemattomina takaisin kotiin :(.
Lelut liikkuu hyvin jos on ehjiä ja puhtaiya.[/QUOTE]

Voisitko antaa jotais hintaesimmerkeja noista leluista? mulla ois esim. "vauvan rollattoori", ulkona käytetty(pesty) siitä ajattelin pyytä 1-2e, sitten olisi pehmoleluja 15cm->, joitakin autoja, "kehitysleluja", jotka maksaa kaupoissa n. 20-30e. paljonko niistä voi pyytää?lelut on joko hyväkuntoiset tai melkein uudet (paitsi se "rollaattori")

Mun mielestä toi 5 kympillä on ihan hyvä idea. Käythän sitten jonkin ajan kuluttua tarkistamassa, onko kaupoa käynyt ja onko vaan jotkut jämät jäljellä. Sitten täytyy taas keksiä uusi hinta.

Kuinka ajattelit merkitä hintalappuun tuon viisi kympillä? Siis niin, ettei kassan kanssa ole ongelmia?

Mun mielestä toi 5 kympillä on ihan hyvä idea. Käythän sitten jonkin ajan kuluttua tarkistamassa, onko kaupoa käynyt ja onko vaan jotkut jämät jäljellä. Sitten täytyy taas keksiä uusi hinta.

Kuinka ajattelit merkitä hintalappuun tuon viisi kympillä? Siis niin, ettei kassan kanssa ole ongelmia?

ei ku mä meen myymään niitä itse, eli tokihan silloin ostaja voi vielä neuvotella hinnasta, mutta "lähtöhinta" olis tämä, tarkoitus olis saada edes pöytäkuluja katetusk näillä vatteilla ja kengillä ja sitten lasten leluista, muista tavaroista vähän extraaa, toivottavasti ihmisiä tule paikalle ja kauppa käy:))))

No tosiaan, myymään itse, enpäs tajunnut. No sitten on tosiaan tosi hyvä nuo isot kyltit. Kaipailisin noita isoja kylttejä näillekin kirpputoreille, joissa ei itse olla paikan päällä.

Ilmeisesti moni on arka kysymään hintoja, joten kannattaa tosiaan lelujenkin kohdalle laittaa jotain suuntaa antavia hintoja.

No tosiaan, myymään itse, enpäs tajunnut. No sitten on tosiaan tosi hyvä nuo isot kyltit. Kaipailisin noita isoja kylttejä näillekin kirpputoreille, joissa ei itse olla paikan päällä.

Ilmeisesti moni on arka kysymään hintoja, joten kannattaa tosiaan lelujenkin kohdalle laittaa jotain suuntaa antavia hintoja.

edelleenkin kaipaisin lelujen hinnoitteluapua....

Yhteistyössä