mikä on cv?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
tai siis googletin ja tiedän kyllä mitä siihen pitää laittaa, mutta miksi yhteen paikkaan pitää tehdä valmis hakemus+ cv+kaikki muut liitteet. kun siinä valmiissa hakemuksessa on jo kaikki mitä siihen cv:hen tulee? :/ mikä järki siinä on? eikö se riittäis että ne ois yhteen lappuun laitettu...

Siis teetkö sä se työhakemuksen itse vai onko siihen joku kaavake?

Jos itse, niin ei siihen työhakemukseen itsessään kuulu niitä edellisiä työpaikkoja ja kaikkea osaamista kirjoittaa vaan sitä varten on juuri se ansioluettelo eli cv.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis teetkö sä se työhakemuksen itse vai onko siihen joku kaavake?

Jos itse, niin ei siihen työhakemukseen itsessään kuulu niitä edellisiä työpaikkoja ja kaikkea osaamista kirjoittaa vaan sitä varten on juuri se ansioluettelo eli cv.

joo siis se on tulostettu sieltä "työpaikan" sivulta, se pitää täyttää. tosi sellanen virallinen hakemus ja siinä jo kysytään kaikki mitä kuvittelen että cvkin pitää sisällään... tuntuu vähän omituiselta niin siks aattelin että miten se cv tehtiinkään...?

Cv:n pohjia löytyy kyllä netistä. Ehkä se sitten vaan on joku automaatio, että vaikka itse hakemukseen ne pitää kirjoittaa, niin se cv yleensä vaan "tavan takia" pyydetään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Cv:n pohjia löytyy kyllä netistä. Ehkä se sitten vaan on joku automaatio, että vaikka itse hakemukseen ne pitää kirjoittaa, niin se cv yleensä vaan "tavan takia" pyydetään.

ookoo :) parempi tehä kunnolla niin pääsee ainakin töihin =)

oon kuullut sellaisen ohjeen, että jos cv:stä tekee pikkutarkan ja laittaa siihen paljon tietoa, niin itse työnhakukirje (vai mikä lie sen nimi on) voi olla vähän lyhyempi, ettei kaikkea samaa tarvitse siinä selittää. tai sitten toisin päin, eli jos cv on melko lyhyt, niin siinä kirjeessä voi kertoa asioista tarkemmin.

Yhteistyössä