P
Päivi.
Vieras
Ja nyt rehellisyyttä kehiin sitten ihmiset! teen huvikseni tälläisen aloituksen jossa kerron muutamia faktoja itsestäni ja te saatte analysoida sitten, minkälainen ihminen voisin olla luonteeltani ja ulkonäöltäni.
ja voisinko kuulua kenties ystäväpiiriisi? 
Olen 49-vuotias ja sukupuoleltani nainen. Täytin tänä vuonna 49v.
Siviilisäätyni on naimisissa. Olen ollut naimisissa 27-vuotiaasta lähtien v.1992.
Mieheni on minua 4v nuorempi eli hän on syntynyt 1969 ja minä 1965. Suhteemme alkoi jo kun minä olin 23-vuotias ja mies vasta 19v, kesällä 1988.
Meillä on 4 lasta. 18-, 14- ja 8-vuotiaat tytöt ja 5-vuotias poika.
lapset täyttää siis tänä vuonna 19, 15, 9 ja 6. 
Asumme savossa, aika pienellä paikkakunnalla ja syrjäkylällä, omassa rakentamassamme punaisessa yksikerroksisessa punaisessa omakotitalossa joka valmistui v.2001.
Olen ammatiltani tarjoilija, työskentelen tällä hetkellä kaupungissa tasokkaassa ravintolassa.
Olen 49-vuotias ja sukupuoleltani nainen. Täytin tänä vuonna 49v.
Siviilisäätyni on naimisissa. Olen ollut naimisissa 27-vuotiaasta lähtien v.1992.
Mieheni on minua 4v nuorempi eli hän on syntynyt 1969 ja minä 1965. Suhteemme alkoi jo kun minä olin 23-vuotias ja mies vasta 19v, kesällä 1988.
Meillä on 4 lasta. 18-, 14- ja 8-vuotiaat tytöt ja 5-vuotias poika.
Asumme savossa, aika pienellä paikkakunnalla ja syrjäkylällä, omassa rakentamassamme punaisessa yksikerroksisessa punaisessa omakotitalossa joka valmistui v.2001.
Olen ammatiltani tarjoilija, työskentelen tällä hetkellä kaupungissa tasokkaassa ravintolassa.