Mikä on ensiajatuksesi minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päivi.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Päivi.

Vieras
Ja nyt rehellisyyttä kehiin sitten ihmiset! teen huvikseni tälläisen aloituksen jossa kerron muutamia faktoja itsestäni ja te saatte analysoida sitten, minkälainen ihminen voisin olla luonteeltani ja ulkonäöltäni. :) ja voisinko kuulua kenties ystäväpiiriisi? :)

Olen 49-vuotias ja sukupuoleltani nainen. Täytin tänä vuonna 49v.

Siviilisäätyni on naimisissa. Olen ollut naimisissa 27-vuotiaasta lähtien v.1992.

Mieheni on minua 4v nuorempi eli hän on syntynyt 1969 ja minä 1965. Suhteemme alkoi jo kun minä olin 23-vuotias ja mies vasta 19v, kesällä 1988.

Meillä on 4 lasta. 18-, 14- ja 8-vuotiaat tytöt ja 5-vuotias poika. :) lapset täyttää siis tänä vuonna 19, 15, 9 ja 6. :)

Asumme savossa, aika pienellä paikkakunnalla ja syrjäkylällä, omassa rakentamassamme punaisessa yksikerroksisessa punaisessa omakotitalossa joka valmistui v.2001.

Olen ammatiltani tarjoilija, työskentelen tällä hetkellä kaupungissa tasokkaassa ravintolassa. :)

Pahoittelen että punainen sana tuli 2 kertaa, ei ollut tarkoitus. :) siihen kirjotusvirheeseen älkää kiinittäkö mitään huomiota pliis, vaan kokonaisuuteen! ja asiallisia vastauksia myös sitten.

Olet pikkutarkka, pysyttelet yksityiskohdissa ja todennäköisesti vastaat työssäsikin ostoista, hankinnoista, kassasta tmv? Et ole erityisen sosiaalinen perusluonteeltasi, mutta tulet toimeen ihmisten kanssa ja hoidat palvelutyösi kohteliaasti. Uskon sinun saavan paljon myönteistä palautetta työstäsi ja pomosi on sinuun tyytyväinen.

Sinulla on värjätyt hiukset, en halua arvata väriä, ja luotat omaan makuusi monissa elämän asioissa. Se tekee sinusta myös konservatiivisen ja arvostat perinteitä muutenkin.

Olisin varmasti erittäin tyytyväinen palvelutyöhösi, mutta en usko meidän tulevan toimeen muutoin keskenämme.

Olet pikkutarkka, pysyttelet yksityiskohdissa ja todennäköisesti vastaat työssäsikin ostoista, hankinnoista, kassasta tmv? Et ole erityisen sosiaalinen perusluonteeltasi, mutta tulet toimeen ihmisten kanssa ja hoidat palvelutyösi kohteliaasti. Uskon sinun saavan paljon myönteistä palautetta työstäsi ja pomosi on sinuun tyytyväinen.

Sinulla on värjätyt hiukset, en halua arvata väriä, ja luotat omaan makuusi monissa elämän asioissa. Se tekee sinusta myös konservatiivisen ja arvostat perinteitä muutenkin.

Olisin varmasti erittäin tyytyväinen palvelutyöhösi, mutta en usko meidän tulevan toimeen muutoin keskenämme.

Kiitos vastauksesta, kerron vasta myöhemmin mitkä täsmäsi vai täsmäsivätkö mitkään! :) odotan nimittäin lisää myös vastauksia. :)

Ei mulla tule mitään erityisiä ajatuksia mieleen noista tiedoista. Tavallinen suomalainen, tai voisithan olla vaikka muualta muuttanutkin, keski-ikäinen nainen, jollaisia me kaikki oikeesti ollaan. Voisit olla ystäväni tai olla olematta, antamasi tiedot eivät vaikuta siihen asiaan suuntaan eivätkä toiseen.

Mahdollisesti punertaviksi värjätyt hiukset. Tai voi olla oma värikin...Olet seurallinen ja small talk sujuu, vastapainoksi tarvitset aikaa perheen kanssa ja luonnossa. Tykkäät tehdä käsin, keräät kauniita asioita ympärillesi. Olet vahvasti sitoutunut perheeseesi ja työhösi.

Tuossa tulikin jo esiin, että vaikutat melko pikkutarkalta. Itse olen melkoisen hulvaton irrottelija, joten kauhean täsmälliset ja säntilliset ihmiset eivät ole sen tyyppisiä ihmisiä, joiden kanssa ystävystyn. Työssäni olen toki tarkka ja arjen asiat hoidan, mutta muuten olen "ikuinen kakara". Olet varmaan poikkeus, mutta en ole koskaan tavannut savolaista ihmistä, joka ei ole kiero ja joka ei kaikkeen vastaisi kierrellen ja kaarrellen.

Uskaltaisin lyyä vetoo et oot joku palstan mustista?
Kyselet täällä et mitä mieltä jengi on siusta eli arvioisin:
- heikko itsetunto
- jatkuva hyväksytyksi tulemisen himo, vierailtakin
- alistettu kotirouva joka haaveilee paremmasta elämästä, nimim. sit ehkä joskus kun lapset on lähteneet pois kotoo
- ylipainoinen ja ei-niin-kaunis keijukainen
- sulla ei ole ystäviä, mitänyt naapurin ritun kanssa kahvittelette jos rituska on pullaa leipassut
- mies päättää kaikesta, sulla ei oo ees pankkikorttii

Uskaltaisin lyyä vetoo et oot joku palstan mustista?
Kyselet täällä et mitä mieltä jengi on siusta eli arvioisin:
- heikko itsetunto
- jatkuva hyväksytyksi tulemisen himo, vierailtakin
- alistettu kotirouva joka haaveilee paremmasta elämästä, nimim. sit ehkä joskus kun lapset on lähteneet pois kotoo
- ylipainoinen ja ei-niin-kaunis keijukainen
- sulla ei ole ystäviä, mitänyt naapurin ritun kanssa kahvittelette jos rituska on pullaa leipassut
- mies päättää kaikesta, sulla ei oo ees pankkikorttii

Mietippä mitä tuo vastauksesi kertoo SINUSTA... Sinuun en ainakaan haluaisi koskaan tutustua.

Alkuperäinen kirjoittaja Päivi.;29983891:
Ja nyt rehellisyyttä kehiin sitten ihmiset! teen huvikseni tälläisen aloituksen jossa kerron muutamia faktoja itsestäni ja te saatte analysoida sitten, minkälainen ihminen voisin olla luonteeltani ja ulkonäöltäni. :) ja voisinko kuulua kenties ystäväpiiriisi? :)

Olen 49-vuotias ja sukupuoleltani nainen. Täytin tänä vuonna 49v.

Siviilisäätyni on naimisissa. Olen ollut naimisissa 27-vuotiaasta lähtien v.1992.

Mieheni on minua 4v nuorempi eli hän on syntynyt 1969 ja minä 1965. Suhteemme alkoi jo kun minä olin 23-vuotias ja mies vasta 19v, kesällä 1988.

Meillä on 4 lasta. 18-, 14- ja 8-vuotiaat tytöt ja 5-vuotias poika. :) lapset täyttää siis tänä vuonna 19, 15, 9 ja 6. :)

Asumme savossa, aika pienellä paikkakunnalla ja syrjäkylällä, omassa rakentamassamme punaisessa yksikerroksisessa punaisessa omakotitalossa joka valmistui v.2001.

Olen ammatiltani tarjoilija, työskentelen tällä hetkellä kaupungissa tasokkaassa ravintolassa. :)

Olet sitoutumiskykyinen ja perhekeskeinen.

Kiinnitti huomiotani, että aika pitkä aika kulunut avioliiton somimisen ja ensimmäisen lapsen syntymän välillä; tosin miehen nuori ikä selittää. Olet ollut 31-vuotias esikoisen saadessasi. Jos tämä oli tietoinen valinta, se osoittaa toki pitkäjänteisyyttä ja harkintaa.

Saattaisit ikäsi puolesta hyvinkin olla vaikka paras kaverini; samaa ikäluokkaa ollaan. Ehkäpä olet juuri niitä "mun ihmisiä" jotka on pitäneet lähiystäviäänkin lähellä koko ikänsä, lapsuudesta ja nuoruudesta asti. Saatat ehkä olla ollut jotenkin liikkuvainen ennen esikoisen syntymää?

En ole lukenut ketjun arvailuja tai mahdollisia vastauksia ennen omaa heittoa, nyt lähden niitä mielenkiinnolla katsastamaan...

Olet sitoutumiskykyinen ja perhekeskeinen.

Kiinnitti huomiotani, että aika pitkä aika kulunut avioliiton somimisen ja ensimmäisen lapsen syntymän välillä; tosin miehen nuori ikä selittää. Olet ollut 31-vuotias esikoisen saadessasi. Jos tämä oli tietoinen valinta, se osoittaa toki pitkäjänteisyyttä ja harkintaa.

Saattaisit ikäsi puolesta hyvinkin olla vaikka paras kaverini; samaa ikäluokkaa ollaan. Ehkäpä olet juuri niitä "mun ihmisiä" jotka on pitäneet lähiystäviäänkin lähellä koko ikänsä, lapsuudesta ja nuoruudesta asti. Saatat ehkä olla ollut jotenkin liikkuvainen ennen esikoisen syntymää?

En ole lukenut ketjun arvailuja tai mahdollisia vastauksia ennen omaa heittoa, nyt lähden niitä mielenkiinnolla katsastamaan...

Lisään vielä tuohon.

Tuon laittamasi aloituksen perusteella et vaikuta ihmiseltä, joka olisi erityisen sitoutunut tai kiinnittynyt uraansa tai kunnianhimoinen omassa ammatissaan. Toki tuo päätelmä vain aloituksen perusteella, sitoutumisiän ja lapsensaanti-iän perusteella voi toisinkin olla. Toisaalta jos kertoo olennaisia asioita, luulisi uran tulevan esille, mikäli se ON olennainen asia. Niin... jos voi luottaa aloittajan kykyyn nähdä oleellisia asioita omassa tiivistelmässään, niin sitten ura ei ole millään lailla olennainen asia.

Olet lapsirakas ja kotiinpäin suuntautunut ja elämäniloinen naisihminen. Tykkäät ruoanlaitosta ja puutarhahommista. Harrastat jotain ryhmäliikuntaa ja poljet pyörällä lyhyempiä matkoja. Tykkäät lukea ja ehkä käsitöistäkin. Luultavasti kuulut oman alueesi Marttoihin. Ystäväpiiriin mahtuu aina uusia ihmisiä iästä ja ammatista riippumatta.

Yhteistyössä