J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:Alkuperäinen kirjoittaja alff:Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Ei kai
![]()
Sihverihän on rikkalapio
Kihveli se täällä päin on...
niin meilläkin päin!
niin myöskin täällä
oon kuullut myös puhuttavan rikka sihvelistä, ei sihveristä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:mutta on sihvereitä kastettu suomessa jo 106![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä vain:Noomi
Hemmo
Hemminki
Kissanminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niitä on muutama.
Mitra
Adele
Adonika
Alfred
Neko
Alkuperäinen kirjoittaja mä vain:Noomi
Hemmo
Hemminki
Kissanminttu
Alkuperäinen kirjoittaja alina:Alkuperäinen kirjoittaja mä vain:Noomi
Hemmo
Hemminki
Kissanminttu
Noomi ja Hemminki täysin tavallisia nimiä myös.
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei,tulikin mieleeni kun tyttäreni yks päivä sanoi kun hänen koulukaveri sai tytön niin he yrittävät saada tyttärelleen nimen ananas. eikä ollut mikään vitsi.
saa nähdä meneekö läpi
Alkuperäinen kirjoittaja alina:Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Niitä on muutama.
Mitra
Adele
Adonika
Alfred
Neko
Mitra, Adele ja Alfred täysin tavallisia nimiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei,tulikin mieleeni kun tyttäreni yks päivä sanoi kun hänen koulukaveri sai tytön niin he yrittävät saada tyttärelleen nimen ananas. eikä ollut mikään vitsi.
saa nähdä meneekö läpi
Saattaapa tuo vaikka mennäYstäväni asuu Bostonissa, naapurin kuulemma suloinen 3- vuotias on nimeltään Electronicue-fuzz
että sellasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:kissanminttu? oikeesti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei,tulikin mieleeni kun tyttäreni yks päivä sanoi kun hänen koulukaveri sai tytön niin he yrittävät saada tyttärelleen nimen ananas. eikä ollut mikään vitsi.
saa nähdä meneekö läpi
Saattaapa tuo vaikka mennäYstäväni asuu Bostonissa, naapurin kuulemma suloinen 3- vuotias on nimeltään Electronicue-fuzz
että sellasta!
hekin ovat varmoja että menee läpi.koska he ovat vedonneet siihen että joku on saanut pojalleen sisu nimen.
ja miksi tuo ananas kuulostaa jotenkin kivalta mutta en itse laittaisi
ja tuon vauvan isä on brasilialainen että varmasti menee läpi
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja lisse:hei,tulikin mieleeni kun tyttäreni yks päivä sanoi kun hänen koulukaveri sai tytön niin he yrittävät saada tyttärelleen nimen ananas. eikä ollut mikään vitsi.
saa nähdä meneekö läpi
että sellasta!
hekin ovat varmoja että menee läpi.koska he ovat vedonneet siihen että joku on saanut pojalleen sisu nimen.
ja miksi tuo ananas kuulostaa jotenkin kivalta mutta en itse laittaisi
ja tuon vauvan isä on brasilialainen että varmasti menee läpi
Nyt on pakko kysyy, et miten Sisu liittyy ananakseen? Tai siis miten se on verrannollinen siihen?