Mikä on farkkukokosi ja mittasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enhän voi olla läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
160 cm, painoin ennen raskautta 55 kiloa ja 29" farkut oli just passelit. Heti plussan jälkeen paino pomppasi 60 kiloon ja farkuista täytyi vaihtaa 31", 30" meni mutta tykkään vähän väljemmästä. Nyt rv 21 menee edelleen 31" jos jättää napin auki. Mulla aina kaikki paino kertyy takapuoleen ja reisiin ja pohkeisiin, eli lantiomallisista pillifarkuista tarviin huomattavasti isomman koon kuin normivyötäröisistä leveälahkeisista. Mulla on hoikka vyötärö (toki nyt jo vatsa hieman pömpöttää) ja paidat oli ennen raskautta kokoa xs tai s. Nyt menee m nin että maha ja kasvaneet tissit mahtuu. Mutta siis paljon vaikuttaa vartalonmalli, joku kapealanteisempi voi samoilla mitoilla käyttää paljon pienempää farkkukokoa ja sitten vastaavasti on usein paita isompaa kokoa. Mä olen sellanen alapainoinen tiimalasi, nyt raskauden myötä ehkä ennemmin pömppömahainen päärynä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Pituus 160, paino 66-68, koko 29
No jopas on erikoista! Mä olen tismalleen saman pituinen ja painan 14 kiloa vähemmän, mutta sama farkuissa sama tuumakoko eli 160 cm, 54 kg, 29"!

Lihas painaa enempi kun läski. Löysävartaloiset painaa vähemmän, vaikka saattaa ympärysmitaltaan olla jopa isompia. En ole alkuperäinen kirjoittaja, vaan katoi itse samaa, koska omat mitat on 161cm ja 63kg farkkukoko 28. Eli treenattu kroppa painaa enemmän, mutta näyttää paljon paremmalta farkuissa..;)

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
169/66 kg, vielä on muutama raskauskilo vyötäröä ja peppua "somistamassa", :D farkkukoko 31 tuumaa, ennen raskautta oli 29.

Just samat mitat! Farkut C38 tai sitten 29" lahje 32" tai 34"
onpa jotkut 28" farkutkin.

Tässä taas näkee, miten ihmien paino ja pituus ei pelkästään kerro "totuutta" vaan lihasmassa ja kropan malli merkkaa aika paljon myös.

Mä 175cm ja painan 64-67kg, heittelee :D ja koko 28/34 (pituus 36 o myös hyvä, harvemmin vaan löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja enhän voi olla läski:
Siis pituus/ paino ja farkkutuumakoko?
Ite olen 169cm ja 59kg, tunnen itseni läskiksi vaikka farkkukokoni on 26 näillä mitoilla..entä teidän? Mutt enhän oikeesti voi olla lihava jos menee 26 tuuman farkut? miten saisin järjen päähän ku ahdistaa tää asia ku koko ajan vaan mietin painoa ja syömisiäni..Sairastin nuorempana lievää anoreksiaa ja reagoin aina stressiin niin että en pysty syömään kunnolla ja itsetuntoni on nolla.

öö no et tosiaankaan voi olla läski. Harrasta liikuntaa jos haluat olla timmimpi, mut läski et ole.

Mulla 170cm/88 kg, farkuissa 34 yleensä, yhet 33kin on, mutta joissain malleissa ei löydy sopivaa kokoa, kun loppuu just tohon 34 ja tarvis yhden isomman. :(

Lahkeen pituus 34.

Yhteistyössä