Mikä on hassuin ostos, minkä puolisosi on tuonut kaupasta sen asian sijasta, mitä pyysit tuomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on tosi tylsä. Mä pyysin miestäni ostamaan tuoremozzarellaa, mutta se ostikin tavallista mozzarellaa. Se onkin ainoa kerta, jolloin hän ei ole tuonut kaupasta, sitä mitä pitää 14 vuoden aikana. Mieheni osaa onneksi lukea ja kysyä tarvittaessa.

Pyysin kerran miesta tuomaan vanua, sellaista levymaista mista saa revittya itse sopivan palan, niin toikin siteita :D Kulmakaupassa olivat vierekkain ja kieltamatta se halpis side pakkaus naytti hieman vanu pakkaukselta.

No mun mies tykkäs (yhteiselomme alkuvuosina) käyttää eri levitettä leivällä kuin minä ja tein kauppalappua johon kirjoitin "sun rasvaa" . Mies toi auringonkukkaöljyä, kun olin päätellyt että sun on aurinko :D

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Muutaman kerran on käynyt niin, että kun olen kirjoittanut kauppalappuun juustoraaste niin kassista on löytynyt raejuusto. Ja sama toisinpäin. Ei sen ihmeempiä.

Ei munkaan juttu oo kovin hauska ja ihmeellinen, mutta pyysin miestä hakemaan jaffaa kaupasta ja nimenomaan sanoin että ei sitten lightia, että niissä on yleensä valkoinen korkki...ohjeistin tarkkaan ja mies vielä vakuutteli etä kyllä hän nyt iso mies osaa jaffaa ostaa.

No arvatkaas mitä se toi, no sitä light jaffaa ja oli vielä se valkoinen korkki. Tuo oli kuitenkin ainoa ostos, eikä sitä ostanut oikein...ilm. ei kuunnellut tai ei välittänyt, otti vaan ekan mikä hyllyssä vastaan tuli.

Pyysin miestä tuomaan kiinteitä perunoita keittoon, kirjoitin vielä että ovat keltaisessa pussissa. Toi jauhoisia perunoita punaisessa pussissa.

Sit pyysin voita leipomiseen niin toi juoksevaa leivontamargariinia.

Ei mitään kovin ihmeellistä siis. Perunajuttu jäi tosin vaivaamaan, et mitä mies oikein olikaan ajatellut :)

Jos en tee kirjoitettua listaa, kaupasta tulee ehkä 25 % siitä mitä olin pyytänyt tai jääkaapista selkeästi puuttuu. Jos kirjoitan listaan vaikka kuinka yksityiskohtaisesti mitä pitää ostaa, sieltä ei silti tule kuin 80 % tavaroista. Joskus mietin miten tuo pärjää kuitenkin aika haastavassa työssään, kun sisälukutaitokaan ei ole oikein hallinnassa saati että muistaisi ulkoa yli kahta tarvittavaa asiaa.

Meillä kaupasta voi tulla ihan mitä vaan, jos miehen laittaa asialle. Oon aina välillä miettinyt, miten voi aikuiselle ihmiselle olla niin vaikeeta kattoa mitä tekee, ja LUKEA siitä paketin kyljestä, että mitä se sisältää.

Ja ei, ei se vammanen oo. Sitä ei vaan kiinnosta: "Onko se nyt niin tarkkaa? Eikö toi oo aika sama asia?" on vastaus, jos ihmettelen, miten tuli jotain aivan muuta kuin tilasin. (Ymmärrän tämän hyvin: en mäkään aina jaksais niin helvatan tarkasti miettiä, minkä sortin hilavitkutin mun pitikään rakennus- tai autotarvikeliikkeestä ostaa, kun ne kaikki näyttää niin samalta...)

Tää nyt on tyypillistä miesten käytöstä, mutta mun mies lähti hakemaan autoon tuulilasin pyyhkiämiä. Tuli parin tunnin päästä takaisin kysyin saitkos ne pyyhkimet. Oli hetken hiljaista ja vastasi että sain tavallaan kun vaihdoin koko auton. Vähän siinä raivosin että eikös tälläiset asiat pitäis yhdessä päätää. Loppu hyvin kuitenkin olivat autoliikkeessä tarjonneet niin hyvän hinnan vanhasta (ihan oikeesti) että kannatti vaihtaa. Saatiin hyvä auto joka palveli meitä pitkään lähes moitteetta.

Meillä tiedetään mitä merkkejä käytetään, kumpikin kokkaa ja tykätään erilaisista uusista jutuista. Myös mies tietää tampooni-merkkini, pesuaineemme ja erottaa kyllä juustot toisistaan. En mitenkään keksi mitä kumpikaan olisi väärin ostanut eikä toista tarvii ohjeistaa mitä pitää tuoda kun osataan havaita puutteet kyllä ilmankin. Yhtä usein käydään kaupassa.
Ja on meillä silti hauskaa yhdessä. :)

[QUOTE="Eikku";29634183]Tää nyt on tyypillistä miesten käytöstä, mutta mun mies lähti hakemaan autoon tuulilasin pyyhkiämiä. Tuli parin tunnin päästä takaisin kysyin saitkos ne pyyhkimet. Oli hetken hiljaista ja vastasi että sain tavallaan kun vaihdoin koko auton. Vähän siinä raivosin että eikös tälläiset asiat pitäis yhdessä päätää. Loppu hyvin kuitenkin olivat autoliikkeessä tarjonneet niin hyvän hinnan vanhasta (ihan oikeesti) että kannatti vaihtaa. Saatiin hyvä auto joka palveli meitä pitkään lähes moitteetta.[/QUOTE]

Oliko kenties miehen auto ja rahat vai raivositko siltikin?

Yhteistyössä