Mikä on hassuin ostos, minkä puolisosi on tuonut kaupasta sen asian sijasta, mitä pyysit tuomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nämä ketjut ovat aina huvittavia kun niin monet naiset ovat aivan tohkeissaan kun pääsevät KERRANKIN pätemään jollakin ja mollaamaan miestään, kuinka tampio se mies voikaan olla kun ei osaa ostaa oikeanlaisia NAISTEN ALAPÄÄRÄTTEJÄ tai ei ole muuten vaan shoppailun pro-ammattilainen.

Nämä ketjut ovat aina huvittavia kun niin monet naiset ovat aivan tohkeissaan kun pääsevät KERRANKIN pätemään jollakin ja mollaamaan miestään, kuinka tampio se mies voikaan olla kun ei osaa ostaa oikeanlaisia NAISTEN ALAPÄÄRÄTTEJÄ tai ei ole muuten vaan shoppailun pro-ammattilainen.

Mä en ainakaan lukenut tällaista ketjua. Sen sijaan hyväntahtoista naureskelua siitä että kuinka mies ajatuksissaan tekeekin muuta kuin mitä oli tarkoitus.

Ihanko oikeasti te, jotka korostatte että teidän miehet osaa käydä kaupassa ja ei siksi oo mitään vammasia ajattelette, että jos mies ajatuksissaan tuo jotain muuta kaupasta kuin mitä listassa lukee, hän on tyhmä? mun kokemuksen mukaan miehet on useasti sellaisia, että ostavat vähän jotain sinnepäin, koska heille se ei oo just niin. Mun mies osaa käydä kaupassa (!) ja osaa ostaa listasta oikeita juttuja, tai ilman listaa. Silti joskus menee vähän sivuraiteille ja sitten meillä olikin se 60" TV. En mollannut, vaikka hiukan silmät suurina katsoin kun kaverinsa kanssa sen raahasivat kotiin. Mies on todella fiksu, huomaavainen ja osaa tehdä hemmetin hyvää ruokaa, mutta hajamielinen ja oli esim 5minuuttia etsinyt granaattiomenoita kaupasta ja hakenut myyjänkin etsimään kun ei tiennyt mitä ne on. :D

Kauhena negatiivisia ja ahdasmielisiä kommentteja taas täällä. Musta tuntuu että tuun sairaaksi tästä palstasta.

Sorry, olin aivan unohtaa. :)

Käytännössä asiassa kuin asiassa, pillunkantotelineellä on oikeus raivota miehelle valinnoistaan koska Naisen Oikeampi Mielipide.

Voi että sulla on varmaan äitisuhde ollut jotenkin raaka tai sitten olet tosiaan kohdannut erikoisia naisia elämässäsi. Ihan järkyttävä on tuo sinun katkeruutesi määrä. Toisaalta jos olet aidosti tuon luonteinen tyyppi niin tuskin kukaan nainen on sinusta koskaan kiinnostunutkaan joten ymmärrän että vihaat siksi kaikkia meitä vitunkantotelineitä.

Tähän tottuu ajan kanssa, kateus ja pahansuopaisuus, itsensä parempana pitäminen, sitä on täällä aina ollut ja tulee aina olemaan. Itsellä heillä niin paha olla et pitää yrittää saastuttaa muutkin mut onneksi eivät suurimman osan kohdalla onnistu. Tekevät itselleen vaan hallaa. :( Mut kukin tyylillään, on maailmassa vielä hyvääkin :)

[QUOTE="huoh";29634372]Et varmasti, seurustelisit mieluummin modernin munattoman vässykkämiehen kanssa joka nostaa pillun jalustalle ja alistuu modernin voimaistuneen uusfemakon tahtoon joka asiassa.[/QUOTE]

Sulla ei selvästikään ole minkäänlaista käsitystä millainen on oikea Mies.

[QUOTE="huoh";29634372]Et varmasti, seurustelisit mieluummin modernin munattoman vässykkämiehen kanssa joka nostaa pillun jalustalle ja alistuu modernin voimaistuneen uusfemakon tahtoon joka asiassa.[/QUOTE]
Onneksi kaltaisille "miehillie" on myynnissä ihan laajat valikoimat niitä keinotekoisia irtopimperoita, niin ei tarvitse menettää hermojaan sen tarpeettoman ja hankalan kantotelineen kanssa. :)

Sitä pimpukkaasi voit sitten ihan oman tahtosi mukaan pitää joko jalustalla tai yöpöydän laatikossa. Onhan kiva kun elämässä on vaihtoehtoja, joista valita. :)

Ei mitään pahempaa, joskus jonkun raesokerin sijaan tullut tomusokeria. Itse taidan sekoilla pahemmin vaikka itse kauppalapun laadin

Keittovihannesten sijaan tuli muita pakastesuikaleita. En muista enää tarkkaan mitä olivat.

Laitoin jauhelihakeittoon kuitenkin ja ei muuten ollut yhtään hullumpaa. :)

Mun mies on niin söhlö välillä, että mietin miten sen pää toimii.. :laugh:
Margariini leivälle /margariini leivontaan tekstit kauppalapussa saa sen aina ostamaan just sen VÄÄRÄN tuotteen, paprikan sijasta olen saanut chiliä, maitorahka ja kermaviili menee välillä sekaisin.. Kaikkein parasta on se, että se vielä SOITTAA sieltä kaupasta että onko oikee tuote, ja sitten jotenkin vielä päättääkin vaihtaa sen ja tuo sitten väärää. No, sentäs osaa tuoda mulle aina oikeet siteet ja tampoonit. :D

Joskus on ihan sama tekeekö kauppalappua vaiko ei, 20% tavaroista jää silti kauppaan kun ei tarkista lopuksi onko kaikki kärryissä, merkit on "vääriä" (kirjoitan lappuun "Rainbowin sokeri" ja tulee muuta), jne.

On se vaan höppänä, mutta virheitä sattuu kaikille eikä oo riitaa tullut, naurua lähes aina :D

Anteeksi saan lokaa niskaan,mut ku mä en vaan ymmärrä millasia teidän miehet oikeen on?!Miten voi olla mahollista että eivät osaa?Kai ne ny näkee siä kotona jääkaapissa mitä siä yleensä on ja kaupas osaa yhdistää näkemänsä tuotteen kotona nähtyyn?Ja jos lukee listassa selkeästi mitä tuoda ni ei voi olla vaikeaa?

[QUOTE="jenni";29634640]Anteeksi saan lokaa niskaan,mut ku mä en vaan ymmärrä millasia teidän miehet oikeen on?!Miten voi olla mahollista että eivät osaa?Kai ne ny näkee siä kotona jääkaapissa mitä siä yleensä on ja kaupas osaa yhdistää näkemänsä tuotteen kotona nähtyyn?Ja jos lukee listassa selkeästi mitä tuoda ni ei voi olla vaikeaa?[/QUOTE]

No niinpä! :)

Tämähän se on just tän ketjun "the juttu"! :)

Meillä mies hoitaa kauppareissut. Osaa sujuvasti tuoda pyytämiäni meikkejä ym naisten juttuja.
Mutta kun mies hoitaa meillä ruuanlaiton ja leipomisetkin, olen monesti ollut aivan lirissä kun mä olen "joutunut" hoitamaan ostokset.

En saa päähäni, että olisin joskus pyytänyt tuomaan kaupasta jotain ja saanut jotain muuta. Tuollainen varmaan vaatisi sen, että mä olisin yksin vastuussa elintarvikkeista, jolloin mies ei tietäisi mitä ruokia meillä käytetään ja mitä niistä milloinkin puuttuu. Kauppalistan saattaa joutua kotonaolija tekstiviestittämään, kun toinen on tulossa töistä/muusta reissusta kaupan kautta kotiin. Listalla saattaa olla esim Aamiaisjutut, Ruokatarpeita tai Kaikkea.

Ainut sekaannus, mikä tulee mieleen on se, kun mun piti johdon assistentin ominaisuudessa käydä Alkosta viinejä firman pikkujouluihin. Ostin epähuomiossa yhden rypäleen viiniä, kun piti hommata samanmerkkistä kolmen rypäleen viiniä. Olin kirjoittanut miehen sanelusta muistiin vain merkin nimen, en enää sitä rypäleluetteloa.

meillä oli aika jolloin mies kävi lähes aina kaupassa, mun kirjoittama kauppalappu aina mukana tietenkin. No, niitä vanhoja kauppalappuja jäi välillä takin taskun pohjalle pyörimään ja kerran mies teki neljän päivän ruokastokset väärällä/vanhalla kauppalistalla, jolloin muistan että meidän tuolloin neljän hengen taloudessa oli litran jogurttipurkkeja muistaakseni viisi ja jotain muutakin kolminkertainen määrä normaaliin verrattuna... Ja jotain tosi tarpeellisia juttuja sitten uupui jääkaapista kokonaan... Että tällasta :D

Ei tule mieleen mitään, oon kai saanu sen mitä oon pyytänyt.

Mies toi kyllä sitä mitä pyysin, mutta... Olin kirjoittanut listaan vaan tuotteet, en määriä. Siis maito, tomaatti, mandariini. Toi yhden kutakin. Ei siinä mitään, mutta kun oltiin 4 henkinen perhe, niin se yksi mandariini, tomaatti, peruna ja banaani on aika vähän.. ;)

kyllä tuo osaa kaupassa käydä. mitään tahallaan vaikeaa, kuten tietynlaisia siteitä, meikkejä yms en nyt sitä laittaisikaan hakemaan, eikä hän minua hakemaan jotain autonosia tms. joskus kyllä kun se ihan omasta aloituksestaan osti "kylpyvaahtoa" se oli käsisaippuan täyttöpakkaus :D

Yhteistyössä