Mikä on hyvä maitohappobakteerivalmiste?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana

Vieras
Ajattelin niitä monen suosituksesta kokeilla josko olis taikaa lapsen allergioiden ehkäisyssä...

Apteekista löysin ihan perus ratiopharmin maitohappovalmistetta jossa on 5eri bakteeria...

Askarruttaa vain se mikä on hyvä valmiste?

Käsittääkseni olisi hyvä jos olisi useaa eri bakteeria?

Mun mielestä ne tuoteselosteet on ihan täyttä hepreaa, en mäkään niistä mitään ymmärrä. Saman asian voi ilmaista monella eri tavalla ja siksi näyttää, että toisessa maitohappobakteerissa on enemmän sitä ja tuota, vaikka oikeesti joku muu voi sisältää saman verran aineita.. sori sekava teksti, mutta mä joskus yritin vähän paneutua noihin maitohappobakteereihin enkä ymmärtäny niistä tuon taivaallista.

Päädyin siihen, että kai ne kaikki ihan hyviä on. Meillä nyt käytössä Tohtori Tolosen maitohappobakteerit. Ne on edullisia ja kai ihan toimivia.

Gefilus on kallis, mutta mulla se auttaa kaikkeen mahdolliseen vatsavaivaan. Rela ollut vähän yhtä tyhjän kanssa. Vaikutuksista lapsen allergioihin ei tosin ole mitään käsitystä... mutta äidille toimii!

Alkuperäinen kirjoittaja Raskaana:
Ajattelin niitä monen suosituksesta kokeilla josko olis taikaa lapsen allergioiden ehkäisyssä...

Apteekista löysin ihan perus ratiopharmin maitohappovalmistetta jossa on 5eri bakteeria...

mä aloitin tuon ja lopetin muutaman päivän päästä. ei vatsa kestänyt. mielummin kannattaa ostaa sellaisia jugurtteja ja muita maitotuotteita mitkä niitä sisältää.

Symbioflor on parhaimmistoa ja nimenomaan allergiselle lapselle hyvä. Aloittaen ProSymbioflor -> Symbioflor1 -> Symbioflor2. Jos ei apteekista löydy, tilaavat kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja gre:
Symbioflor on parhaimmistoa ja nimenomaan allergiselle lapselle hyvä. Aloittaen ProSymbioflor -> Symbioflor1 -> Symbioflor2. Jos ei apteekista löydy, tilaavat kyllä.

Kylläpä luin taas hyvin. Eli jos raskauden aikana käytät, niin ainakin melkein mikä tahansa Lactobacillus GG:ta sisältävä on suositeltava. Joskus oli yhdistelmätabletti Multitabs + Lactob GG, mutta niiden saatavuudesta nykyään en tiedä.

Yhteistyössä