Mikä on "in" 6-vuotiailla tytöillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos

Vieras
Pitäisi keksiä hyvä synttärilahja, olisiko antaa vinkkejä? Hintaa saisi olla vaikkapa 15 euroa.

Mikä nyt on ns. in 6-vuotiaiden tyttöjen keskuudessa? Littlest Pet Shopit vai mikä?

Tyttö on aika taiteellinen, käy kuvataidekoulua. Voisihan sitä ostaa jotain siihenkin liittyvää.

Meillä ei 6-vuotias tyttö välitä noista pet shopeista.
Tykkää tehdä käsillään kaikkea, askarrella, tehdä itse helmistä koruja, tehtäväkirjat ovat kovasti tykättyjä. Keijut ovat nyt mieleen, barbiekeijut ja kaikki siihen liittyvä(tarrat,kynät omat lompakot,laukut, pinnit, pompulat)

Bratzit, Winxit (kaikki niihin liittyvä),
uusia tusseja/kyniä tai muuta askarteluun/piirtämiseen liittyvää?
Pet shopit on aika helppo, tosin vaikeus on siinä ettei tule samanlaisi..
Mikset kysy lahjan saajan vanhemmilta vinkkejä, saattaisit päästä helpommalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Tykkää tehdä käsillään kaikkea, askarrella, tehdä itse helmistä koruja, tehtäväkirjat ovat kovasti tykättyjä. Keijut ovat nyt mieleen, barbiekeijut ja kaikki siihen liittyvä(tarrat,kynät omat lompakot,laukut, pinnit, pompulat)

Mietin että mahtaisiko tyttö tykätä jostain ihanasta keijuvaatteesta. Ebayssa esimerkiksi on kaikenlaisia ihanuuksia, voisi tilata. Vaikea tietysti sanoa, mutta voisi upota kuin veitsi voihin ; )

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Bratzit, Winxit (kaikki niihin liittyvä),
uusia tusseja/kyniä tai muuta askarteluun/piirtämiseen liittyvää?
Pet shopit on aika helppo, tosin vaikeus on siinä ettei tule samanlaisi..
Mikset kysy lahjan saajan vanhemmilta vinkkejä, saattaisit päästä helpommalla ;)

Voishan sitä kysyäkin vinkkejä.

En tykkää itse noista Bratzeista, Winxeista sun muista, joten mieluiten en ostaisi niitä. Jotan söpömpää olisi kiva löytää.

Petshoppeja tulee varmaan kaikilta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:

Mietin että mahtaisiko tyttö tykätä jostain ihanasta keijuvaatteesta. Ebayssa esimerkiksi on kaikenlaisia ihanuuksia, voisi tilata. Vaikea tietysti sanoa, mutta voisi upota kuin veitsi voihin ; )

Ihme on jos ei tykkää, eskarissa ja koulussa on naamiaisia johon ainakin meiän tyttö tykkää pukeutua joko prinsessaksi tai keijuksi. Leikkii kotonakin naamiaisia ja pukee asuja harva se päivä päälle..

meidän tyttö täytti juuri 5 ja vieraina oli myös 6-vuotiaita. Eniten tuli Hello Kitty-tavaraa. Tosin olen kuullut, että joidenkin ton ikäisten mielestä se on jo out ;) LPS on suosittu myös, samoin tuntuisi olevan kaikki Polly Pocketit ym. ihan suosiossa.

Yhteistyössä