Mikä on KP1 minulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leila

Vieras
Kertokaahan ellit miten kuuluu laskea kuukautisten ensimmäinen vuotopäivä?

Minulla alkaa kuukautiset siten, että 3 päivänä tulee vuotoa vain pyyhkiessä ja sitten 2 päivää vuotaa kunnolla ja sitten vuoto alkaa hiipua siten, että ensimmäisestä viimeiseen pisaraan menee 7 päivää.

Mikä minulla on siis KP1?

Hei, oon miettiny ihan samaa! Ja oonkin ollu kateellinen niille jotka pystyy tarkasti määrittelemään menkkojen alkamis päivän. Mulla on kanssa ensin tiputtelua muutama päivä ja sitten kunnon vuotoa, ja lopussa taas vähäistä, välillä venähtää 10 päivää kaikki pikkutuhrut mukaan laskien.

Onko sulla epäilty mistä se johtuis? Mulla on yksi lääkäri sanonu että ihan normaalia, ja toinen havainnu lievää endoa, ja kolmas epäilly hormoonitasapainon häiriötä. Tätä on nyt jatkunu yli kolme vuotta, sitä ennen alkoi vuoto aina rajusti ekasta päivästä, muuten on ollu kyllä aina saman tyypopiset menkat, kivulaitaa ja runsaat, koskaan en ole kuitenkana käyttänmy hormooniehkäisyä.

Oon myös pelänny voiko tää vaikeuttaa raskaaksi tulemista, oon kuitenkin pystyny aina määrittelemään ovulaatio ajankohdan.... ja sinänsä kierto tasainen.

Minä olen saanut kolme lasta ihan ekalla yrittämällä jokaisen (touhuiltiin jokatoinen päivä menkoista menkkoihin) Nyt kyselen ""varmojen"" päivien kannalta asiaa, ettei tarvi ""turhaan"" touhuilla.

Yhteistyössä