Mikä on kun äitini vaan marisee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme homma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme homma

Vieras
Oltiin reissussa yhdessä. Mieheni, minä, lapsemme (2v ja 1v) ja äitini. Koko reissun ajan tuntui, että äitini vaan marisi. Milloin väsynyt, milloin olisi pitänyt mennä kahville , milloin sitä ja tätä. Sekin oli raskasta olla hiukan aikaa lasten kanssa, että me päästiin käymään yhdessä iltaa viettämässä (mikä meille todella harvinaista herkkua) sitten olikin sen jälkeen jo taas todella väsynyt! Sanoinkin sitten reissun lopuksi, että voitkin lähteä seuraavan kerran veljeni perheen kanssa reissuun, koska me ei jakseta koko ajan valitusta lomalla kuunnella.

äitisi saattoi oikeasti olla väsynyt. Jos on tottunut elämään ilman lapsia niin viikkokin lasten kanssa 24 tuntia vuorokaudessa on aika paljon. vaikka itse päivällä lapsesi hoiditkin (?) niin mummolla oli varmaan kuitenkin oma huolensa heistä kuitenkin. ja jo ihan se jos oma päivärytmi pitää rukata jonkun toisen päivärytmin mukaan.
et maininnut minkäikäinen äitisi on mutta minä uskon ja tiedän että oma äitini väsyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
äitisi saattoi oikeasti olla väsynyt. Jos on tottunut elämään ilman lapsia niin viikkokin lasten kanssa 24 tuntia vuorokaudessa on aika paljon. vaikka itse päivällä lapsesi hoiditkin (?) niin mummolla oli varmaan kuitenkin oma huolensa heistä kuitenkin. ja jo ihan se jos oma päivärytmi pitää rukata jonkun toisen päivärytmin mukaan.
et maininnut minkäikäinen äitisi on mutta minä uskon ja tiedän että oma äitini väsyisi.

on 54v ja asuu kissan kanssa kahdestaan, koska isäni kuollut. tiedän, että kesät on rankkoja juuri sen takia, kun reissasivat isän kanssa ympäri maailmaa juuri kesälomilla. Onko kuitenkaan oikein pilata toistenkin reissu vaan valittamalla? Oikeasti kun mikään ei ollut hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

on 54v ja asuu kissan kanssa kahdestaan, koska isäni kuollut. tiedän, että kesät on rankkoja juuri sen takia, kun reissasivat isän kanssa ympäri maailmaa juuri kesälomilla. Onko kuitenkaan oikein pilata toistenkin reissu vaan valittamalla? Oikeasti kun mikään ei ollut hyvin!

eli elämä normaalisti on rauhallisempaa. Ja jos isäsi on kuollut äidilläsi voi olla paha olla oikeasti. Jos isäsi kanssa matkustelivat,niin tuo saattoi vielä matkalla tulla kipeämmin mieleen.
ja oliko valittanut väsymystä ennen kuin jätitte hänet lapsenvahdiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja käry:
No tarteeks sitä mammaa mukana kuskata??????????? Hankkii oman elämän ja omat reissut aikui ihmiin!!!!!!!!!!!!!!!

Toki toki! Ajattelin vaan piristää äitiä! Ei tainnut onnistua.

koska äitisi jäi leskeksi? oma äitini kertoi että kaikki "ensimmäisen kerran" isän kuoleman jälkeen tuntui raskaalta ja toi muistot mieleen,ihan yhtälailla vaikka joulukirkko kuin ensimmäinen ulkomaanmatkakin ilman isää.
Suru on joskus raskas eikä sitä ulkopuolinen välttämättä ymmärrä, vaikka on vanhemman menettänyt, ei se ole sama kuin menettää puoliso.

Alkuperäinen kirjoittaja käry:
No tarteeks sitä mammaa mukana kuskata??????????? Hankkii oman elämän ja omat reissut aikui ihmiin!!!!!!!!!!!!!!!

Toki toki! Ajattelin vaan piristää äitiä! Ei tainnut onnistua.

koska äitisi jäi leskeksi? oma äitini kertoi että kaikki "ensimmäisen kerran" isän kuoleman jälkeen tuntui raskaalta ja toi muistot mieleen,ihan yhtälailla vaikka joulukirkko kuin ensimmäinen ulkomaanmatkakin ilman isää.
Suru on joskus raskas eikä sitä ulkopuolinen välttämättä ymmärrä, vaikka on vanhemman menettänyt, ei se ole sama kuin menettää puoliso.

tiedän kyllä tämän ja siksi tuenkin parhaalla mahdollisella tavalla. Isän kuolemasta 4v ja minusta menee vaan pahempaan suuntaan koko ajan.

Yhteistyössä